anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

"Siedź na Sony"

ROZWIĄZANE
profile.country.pl_PL.title
Frismastazzz
Początkujący

"Siedź na Sony"

Witam wszystkich. To moja pierwsza aktywność na tym forum.


Od jakiegoś czasu borykam się z problemem do którego próby rozwiązania postanowiłem dziś powrócić. Niestety nie jestem zbyt biegłym "informatykiem" dlatego też przepraszam za moje laickie podejście i od razu zaznaczam że nie jednokrotnie przeglądałem zawartość internetu, zmagając się z całym problemem. Otóż polega on na tym że mam pewne wyobrażenie sieci współpracujących ze sobą urządzeń Sony lecz nie wiem czy da się to zrobić na mojej konfiguracji i jak się do tego zabrać. Konfiguracja:


TV- KDL-32E5500

PS3

Sony Xperia U

Vaio (model: PCG-61714M)

Internet stacjonarny wraz z ruterem Wi-Fi


Moja wizja- możliwość sterowania TV za pomocą telefonu, bezprzewodowe odtwarzanie zawartości komputera na ekranie TV (zdjęcia, gry, klipy, filmy / TV=monitor), bezprzewodowe przeglądanie zdjęć z tel. na ekranie TV, podłączenie TV do internetu (w instrukcji napisane jest że TV współpracuje z DLNA czyli jest to równoznaczne z tym że jest wyposażony w Wi-Fi?), aktualizacja i instalacja na nim Appek.


Z jakich programów powinienem korzystać na PC aby stworzyć "serwer". W jaki sposób (łopatologicznie) powinienem podłączyć TV do @, jeśli nie przez Wi-Fi to za pomocą kabla ethernetowego; crossowanego czy nie? Jaki program powinienem użyć na tel. bo jak mniemam jest jakiś dedykowany? Może całą łączność powinienem konfigurować zamiast na TV to na konsoli? Na jednej ze stron znalazłem informację że powinienem zarejestrować swój TV zanim połączę go z @ lecz nie znalazłem żadnej takiej opcji na stronach sony, ocb?


Proszę o rzetelną pomoc/manual/linki, myślę że taka pomoc przyda się nie tylko mi.


Dziękuję i pozdrawiam. Adrian.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania