anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony XR-55X90L i subwoofer SONY SWF-BR100

profile.country.PL.title
Pitero44
Poszukiwacz

Sony XR-55X90L i subwoofer SONY SWF-BR100

Czy subwoofer SWF-BR100 https://www.sony.com/electronics/support/res/manuals/4488/44885167M.pdf działa z TV Sony XR-55X90L?

Kupiłem nowy TV i chciałbym podłączyć do niego subwoofer SWF-BR100. Urządzenie nadawczo-odbiorcze subwoofera podłączyłem zgodnie z instrukcją do TV ale nie mogę nawiązać połączenia. TV nie widzi subwoofera. Z tego co wiem oba urządzenia mają profil bluetooth A2DP.

Czy subwoofer powinien działać z XR-55X90L, a jeśli tak, to jak go podłączyć? Jestem w tym totalnym laikiem więc proszę mieć to na uwadze przy odpowiedzi:)

Subwoofer do tej pory świetnie działa i wygląda więc szkoda go wyrzucać.

Niestety oficjalne wsparcie Sony nie pomogło.

 

Tagi (4)
6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

Obawiam się że to się tak wprost nie uda. Ten TV nie ma analogowego wyjścia audio po kablu jack 3,5mm a do tego wyjścia trzeba podłączyć transmiter (ten który wkłada sie do USB w TV) To ze subwoofer działa po profilu A2DP nie wiele wnosi bo korzysta z dedykowanego połączenia bezprzewodowego, a wiec nie da się podłączyć po BT.

Jedyna opcja bardziej kombinowana to dodatkowy konwerter cyfrowo/analogowy podłączony do wyjścia optycznego TV z wyjściem analogowym, ale to w tym TV zadziała tylko z głośnikami telewizora bo jak masz jakiś system audio podłączony do HDMI, w momencie uruchomienia dźwięku przestrzennego wyłączy się sygnał na optyku.

 

profile.country.PL.title
Pitero44
Poszukiwacz

Dzięki za odpowiedź. Nie mam żadnego dodatkowego systemu audio. Planuję tylko TV i subwoofer + mam podłączony do TV po HDMI dekoder UPC. Spróbuję wersję kombinowaną - zawsze to jakaś możliwość do sprawdzenia.