annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kdl-42w656a radiodisplay werkt niet

OPGELOST

Kdl-42w656a radiodisplay werkt niet

Ik heb een kdl-w656a, zeer tevreden over.

Via instellingen kun je de 'radiodisplay' veranderen in bijvoorbeeld stadsverlichting maar ook uit zetten. Maar wat ik ook instel, de radio achtergrond blijft zwart. Via de handleiding kom ik er ook niet uit. Is er iemand met een 656a die wel een 'andere' radiodisplay heeft kunnen instellen en ook daadwerkelijk ziet?
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het radio display werkt alleen in de digitale mode vanuit het digitale netwerk van je provider i.c.m. de DVB-C, DVB-T of DVB-S tuner, m.a.w. radiodisplay werkt niet als er vanuit een externe ontvanger naar een radiozender wordt geluisterd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De juiste combinatie.

 

Als ik hier d.m.v. van de toets (TV/Radio) op de afstandsbediening is het radiodisplay zichtbaar en aan te passen in de CI+ mode.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11

Is er niemand die dit ook heeft geprobeerd?
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het radio display werkt alleen in de digitale mode vanuit het digitale netwerk van je provider i.c.m. de DVB-C, DVB-T of DVB-S tuner, m.a.w. radiodisplay werkt niet als er vanuit een externe ontvanger naar een radiozender wordt geluisterd.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je antwoord nog niet helemaal. Ik heb een Ziggo pakket incl digitale radio. Ik gebruik de radio optie door op de afstandbediening Radio te selecteren waarna ik de zenders binnen mijn pakket kan beluisteren. En dat werkt goed. Maar waarom blijft de achtergrond zwart? Ik dacht dat de optie Radiodisplay de achtergrond zou wijzigen. Ik voldoe volgens mij aan alle eisen.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Om  het digitale Ziggo signaal ontvangen, gebruik je dan een externe decoder of maak je gebruik van de CI+ Module?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ik heb beide. Een Humax decoder en ook een CI+ module in de TV. Ik kijk logischerwijs via de module. De decoder gebruik ik als ik iets opneem waar ik niet naar wil kijken.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De juiste combinatie.

 

Als ik hier d.m.v. van de toets (TV/Radio) op de afstandsbediening is het radiodisplay zichtbaar en aan te passen in de CI+ mode.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Ja, opgelost! Super, ik hanteerde een verkeerde volgorde. Heel veel dank. Aansluitende vraag: hoe verander je van radiozender als je de functie 'snel zappen' niet aan hebt staan? Als ik in Radio de PROG + en - toetsen gebruik verlaat de TV de radio en ga ik weer TV kijken.

Nee toch niet opgelost, want vandaag werkte het weer niet. Maar nu heb ik zelf de oplossing gevonden. De inmiddels beruchte 'blauwe' knop op de afstandsbediening. Kortom, ik druk op de radio knop op de afstandsbediening, en als de radiodisplay niet werkt, druk ik op de blauwe knop. Dezelfde knop die ook het veelbesproken teletekst probleem oplost. Vervolgens komt de radiodisplay die ik heb gekozen in beeld. Ik kwam er vanochtend achter omdat bij mij de teletekst knop niet werkte.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

?????????????

 

Snap niet de combinatie van Radiodisplay - blauwe knop - teletekst als je de radio functie gebruikt van de 656a.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!