annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-55W905A - Verbindingsproblemen [Bekabeld]

OPGELOST
Mkleijer
Ontdekker

KDL-55W905A - Verbindingsproblemen [Bekabeld]

Beste,

 

Als ik mijn W905A bekabeld aansluit dan blijft de verbinding elke 5 seconde wegvallen. Sluit ik em draadloos aan dan is de verbinding wel stabiel. Met mn laptop, met dezelfde kabel en in de zelfde LAN-poort heb ik hier geen last van. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

 

Mvg, Michel

10 ANTWOORDEN 10
DrFledder
Nieuw

Het zou nuttig zijn als mensen het merk en type van de router posten als ze problemen hebben.

 

Momenteel gebruik ik een Linksys AE6900 router en via bedraad internet krijg ik ook tijdens het afspelen van films via DLNA de medling dat de server niet gevonden kan worden, en bij het afspelen van youtube dat de verbinding verloren is. Nu heb ik hem ook op wireless gezet en het draait nu weer zonder problemen.

 

Een maand geleden had ik geen issues met het verliezen van de verbinding.

 

Nu blijkt na wat onderzoek dat de firmware van mijn router is vernieuwd (dit had ik op automatisch staan), echter zijn er wat problemen met deze firmware. Dus ik verwacht ook dat dit het issue ook terug kan worden geleid naar firmware updates van de router (misschien in combi met firmware updates van de televisie (W905 in mijn geval).

 

Misschien dat ik de oude firmware terug zet, maar nu werkt het op wireless 5Gz.