annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDP-S6700 Netflix probleem met DD5.1

boekhour
Nieuw

BDP-S6700 Netflix probleem met DD5.1

Ik heb een blueray speler BDP-S6700. Deze is aangesloten op een Anthem mrx310 reciever.  Als ik deze met het netsnoer aansluit en vervolgens naar Netflix ga werkt DD5.1 perfect. Echter als ik naar standby ga en vervolgens weer de speler aanzet krijg ik 2.0 geluid. DD5.1 komt niet meer tuerg. Ik haal daarna de stekker uit het stopcontact en er weer in daarna is 5.1 weer terug. Echter weer in stanby, aanzettten daarna weer 2.0....

 

Overigens bij het afspelen van een bluray doen zich bovenstaande problemen NIET voor en heb ik naar keuze DD5.1 DTS-Master HD etc ongeacht naar standby of niet. Dan werkt het dus wel goed.

 

Wat kan het probleem zijn? Is dit een reeds bekend probleem, Netflix-Sony software implementatie of app zelf kapot, etc.

 

 

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Dacht dat het te maken heeft met de opstart volgorde van de S6700TV i.v.m. tegenkoppeling naar beide apparaten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
boekhour
Nieuw

Fixed, bij een netwerkswitch wissel was de internetverbinding naar wifi gesprongen. Nu terug naar bedraad internet en 5.1 is weer consitent (ook na standby zetten) Dit verklaard overigens nog steeds niet dat bij eerste keer aan de stroom DD5.1 wel werkt (met wifi dus) en na standby met wifi niet. Vreemd. Anyway, bedraad werkt het dus wel. Precies de reden waarom ik overal bedraad internet in de kamers heb liggen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het toch nog is opgelost. Tja Wifi is leuk voor telefoons of tablets en daar houd het wel op.

 

 

Bedankt voor je feedback,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
boekhour
Nieuw

En toch is het vreemd dat de eerste keer na vers aan het stopcontact dd5.1 wel werkt en daarna na stand by niet. De wifi bandbreedte is meer dan genoeg met meer 30megabit  voor netflix.  Lijkt me meer een softwarebug in de Sony netflix app.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het was toch na een netwerkswitch wissel?

De mogelijk oorzaak kan zijn dat tijdens de netwerkswitch wissel de S6700 eerder het ingestelde WiFi netwerk zag dan het bekabelde thuisnetwerk. waarom zou je het WiFi netwerk ook instellen alser een bekabelde verbinding ook voorhanden is. 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
boekhour
Nieuw

Inderdaad ongemerkt had tie de wifi opgepiakt. Echter daarna (dus alles in wifi mode)  1e keer wel 5.1 en na standby noot meer. Dit was dus structureel reproduceerdbaar, door de stekker uit het stopcontact te halen. Dus nogmaals met wifi wel degelijk na verse start 5.1 echter na standby niet meer. Wifi heeft meer dan genoeg bandbreedte om netflix te kunnen kijken. Beeld was ook goed en dd geluid kost een fractie qua bandbreedte wat wifi aan kan.