annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Blu-ray geeft met orginele Blu-ray film geen DTS-HD master door

profile.country.nl_NL.title
chelmi
Nieuw

Blu-ray geeft met orginele Blu-ray film geen DTS-HD master door

Hallo sony gebruikers ..

ik heb de BDP-s480 aangesloten op mijn HT-CT550W soundbar en die weer op mijn KDL40-EX720

nu valt mij op dat bij orginele Blu-ray films die (BV Avatar 3D ) DTS-HD master zijn dit niet doorgegeven wordt...

de soundbar geeft alleen LPCM aan in het display.. dit doet hij bij elke DTS-HD master blu-ray..

als ik daarin tegen een gedownloaden film die DTS-HD master is geeft de blu-ray speler dit wel netjes door en zie ik op de soundbar ook netjes DTH-HD master staan..

ook als ik mijn mediaplayer Xtreamer prodigy een orginele gedownloaden 3D film (dus mapjes zoals op blu-ray disk)

afspeel (bv Tron legacy 3 D) zie ik DTS-HD master in de soundbar..

het lijkt alsof er in de firmware van de BDP-s480 iets niet goed zit als je orginele blu-ray met DTS-HD afspeelt..

een collega van mij heeft dit ook...  zijn er meer mensen die dit hebben..

Sony al gebeld geven aan niets van dit probleem te weten..

14-12-2011:  Bericht van Sony gehad. probleem wordt doorgestuurd naar Sony Europa om het na te kijken..

Message was edited by: chelmi

Message was edited by: chelmi

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
nezeork
Bezoeker

Kwam op het volgende bericht bij het zoeken naar iets ander probleem: http://www.engadget.com/2009/04/21/hd-101-how-to-use-dolby-truehd-and-dts-hd-with-your-ps3/2

Misschien helpt dit je verder...

profile.country.nl_NL.title
gkok01
Bezoeker

Kan je mij helpen , ik heb een bijna zelfde opzet maar geen 3d weergave in beeld.