annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

blu-ray

profile.country.BE.title
stijndesmyter
Ontdekker

blu-ray

Sedert, 2009 gebruik ik den BDP-S560 blu-ray speler, de laatste tijd heel wat films happeren oud en nieuw. tewijl de schijfjes niet vuil of bekrast zijn. Ik heb mij laten vertellen dat ik die moet updaten, maar echt ik snap totaal niet wat de site zegt wat ik moet doen, t is chinees voormij. die update kan ik dat kopen in de mediamarkt ofzo, want ik bezit geen visa en/of mastercard. of zou ik beter sparen voor een nieuwe bak en dan een nieuwere versie kopen dat ik weer voor 10jaar safe ben. 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ten 1e, om iets te updaten heb je geen Visa of Master Card nodig, een internet verbinding voor het apparaat is voldoende. In het Home menu heb je een gratis update functie.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
stijndesmyter
Ontdekker

ik en computer dinges ... ik ben gewoon niet thuis in dees wereldje, ik zijn gelijk een hond die op een zieke koe zit te kijken als het over updaten enzo  gaat, ik sukkel zelfs nog om een film in gang te steken.

 

wat dat mij wel opvalt, als ik een film op blu-ray bekijk, en ze zenden die film uit op tv dat die kleuren anders zijn, 't is gelijk dat film op tv klaarder is. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zoals je kan lezen op de Ondersteunings pagina van de S560.

 

De netwerkupgrade is eenvoudig, zodat het sterk aanbevolen is dat u deze methode kiest om de firmware van de Blu-ray-speler te upgraden.

  • Gelieve alle informatie aandachtig en grondig te lezen voor u een bestand downloadt en installeert. Als u de instructies niet volgt, is het mogelijk dat de speler tijdens de upgrade niet meer zal reageren of zal moeten worden gerepareerd.
  • Dit hulpprogramma is uitsluitend bedoeld voor de in Europa verkochte Blu-ray-spelers.De verschillende modellen worden niet in alle landen verkocht.
  • Om deze upgrademethode te gebruiken, moet de speler correct aangesloten zijn op een actieve internetverbinding.
  • Om de firmware te kunnen upgraden, moet de speler correct aangesloten zijn op een compatibel televisietoestel.
  • De upgrade van de firmware duurt gewoonlijk 15 tot 30 minuten, afhankelijk van de systeemconfiguratie en de netwerkverbinding.

Instructies:

  • Voordat u begint:
  1. Schakel de televisie in en zorg ervoor dat hijis afgestemd op het kanaal van de Blu-ray Disc-speler.
  2. Sluit de LAN-terminal van de Blu-ray Disc-speler met een een Ethernet-kabel aan op uw internetbron.
  3. Schakel de Blu-ray Disc-speler in.
  4. Als er een disc in de speler aanwezig is, verwijdert u ze.
  • De upgrade uitvoeren:
  1. Gebruik op de "xross mediabar" de pijltjestoetsen van de afstandsbediening om "Setup - Network Update" te kiezen en druk op ENTER.
  2. Het bericht "Perform version update?" (Versie updaten?) wordt op het televisiescherm getoond.
  3. Selecteer "OK" en druk vervolgens op de knop ENTER.
  4. Het downloadproces begint en het downloadscherm wordt op de televisie weergegeven.
  5. Tijdens de download verschijnt de melding "DL */9" op de televisie en op het scherm van de speler.
    Opmerking:De "*" verandert van "0" naar "9" als teken van de voortgang van de download.
  6. Wanneer de download voltooid is, begint de upgrade en verschijnt "VUP" op het scherm van de speler.
  7. Terwijl de upgrade geïnstalleerd wordt, verschijnt de melding "VUP */9" op het scherm van de speler.
    Opmerking:De "*" verandert van "0" naar "9" als teken van de voortgang van de download.
  8. De firmware-upgrade is voltooid wanneer "FINISH" (Voltooien) op het scherm van de speler verschijnt.
    WAARSCHUWING!! Gebruik de speler niet en schakel hem niet uit tot dit bericht verschijnt. Als u dit zou doen, is het mogelijk dat de Blu-ray Disc-speler niet meer reageert of gerepareerd moet worden.
  9. De Blu-ray Disc-speler zal automatisch uitgeschakeld worden.
  10. Schakel de Blu-ray Disc-speler in.
  11. Controleer de huidige huidige firmware-versie om te bevestigen dat de upgrade geslaagd is.
    Opmerking: Als de drie laatste cijfers van het versienummer 011zijn, is de upgrade van de firmware geslaagd.

Mogelijke problemen met de netwerkupgrade

Op het scherm van de speler verschijnt "SYS ERR" of "VUP NG".

  1. Druk op de knop "POWER" en blijft ze enkele seconden indrukken, tot het toestel uitgeschakeld is.
  2. Schakel de Blu-ray Disc-speler weer in.
  3. Voer de netwerkupgrade opnieuw uit.
  4. Als het symptoom na de tweede upgrade niet verdwijnt, moet u contact opnemen met Sony.

 

Tijdens de uitvoering van de netwerkupgrade toont het televisiescherm "Connection status cannot be confirmed" (Status kan niet bevestigd worden) en u kunt de firmware niet upgraden.

Er kan een probleem met de netwerkverbinding zijn. Controleer of de netwerkinstellingen van de Blu-ray Disc-speler correct zijn.

  1. Controleer of de LAN-kabel goed aangesloten is.
  2. Controleer de netwerkinstelling en verifieer of de Blu-ray Disc-speler zijn eigen IP-adres heeft. Als u een proxy server gebruikt, moet u in het veld "Proxy Server" het IP-adres van de proxy invoeren in plaats van de proxy hostnaam.
  3. Voer de netwerkupgrade opnieuw uit.

 

Het toestel is tijdens de update uitgeschakeld.

Schakel de stroom weer in. Voer de netwerkupgrade opnieuw uit.

 

Wanneer de speler wordt ingeschakeld na het voltooien van de upgrade, verschijnt telkens opnieuw het bericht "WELCOME" (Welkom) of "WAIT" (Wachten) op het scherm van het toestel.

Neem contact op met Sony.

 

De firmware-update (niet de download) is na meer dan 30 minuten nog niet voltooid.

Neem contact op met Sony.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
stijndesmyter
Ontdekker

niet gemakkelijk dus ... waarom maken ze dat zo moeilijk.

 

ik weet niet wat lan terminal is, ik heb in t boeksken moeten kijken, da's dus zo gat "nr11 LAN (100)-poort" aan de

achterkant van de blu-ray speler. Zo een ethernet kabel in hoeveel meters bestaat dat? want mijn computer staat redelijk ver van de blu-ray speler. 

 

ook waar moet ik die kabel dan aansluiten, want met die tekening in het boeksken ben ik volledig verloren, snap er totaal niets van ... ik heb geen breedbandrouter, de computer is aangesloten aan een modem van telenet, en er zit daar geen gat in, of moet ik een kabel uit die modem trekken ofzo?

 

maar in die uitleg zijn ze niet zeker of die upgrade ga werken, is er geen sony center in roeselare? dat ik die blu-ray speler kan binnen dragen, en het daar laat doen ...

 

echt sjiek dat je heel die tekst heb geschreven, als ik dat allemaal lees ik benauwd om er aan te beginnen, als sony niet weet of het gaat werken ... snap wle het is voor niks, maar eigenlijk geen goeie reklaam.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je niet durf,

Zoek iemand die je kan helpen, of ga naar de winkel ermee om de update daar uit te voeren.

Via de Community is dit zo niet te doen.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
stijndesmyter
Ontdekker

bwa t is niet van durven gewoon ik heb nog nooit zo twa gedaan.

 

en ik ben niet thuis in die termen ... probleem is er is geen sony center meer in roeselare wel ambetant op google maps geven ze die winkel aan, spring op mijn velo en rij naar daar en er zit een kabsalon ding in.

 

ik weet ook niet uit welke winkel die speler kwam, ik heb die toen gekregen.

welke winkel in de buurt van roeselare kan ik die binnen dragen, want is da gelijk niet raar met iets naar een winkel gaan dat je daar niet hebt gekocht.

 

of heb jij weet van iemand in de westhoek, die daar iets van afkent, want in mijn onmiddellijke omgeving ken ik niemand.

profile.country.BE.title
stijndesmyter
Ontdekker

ik zien da je ne hollander bent zitten er hier geen west-vlamingen op dit forum ding?

 

t gaat misschien al veel gemakkelijker gaan als ik twien vind da de zelfde taal spreekt gelijk ik ... t is een .be site en vind raar dat een hollander antwoord. dacht dat alleen belgen vlamingen / walen of oostkantoners hier zitten.