annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid valt om de 15-20-30 second weg voor 0.5 seconde bij Sony BDV-N590 op enkele HD zenders

profile.country.nl_NL.title
Bart..
Bezoeker

Geluid valt om de 15-20-30 second weg voor 0.5 seconde bij Sony BDV-N590 op enkele HD zenders

Sinds kort de eigenaar van een Sony BDV-N590. Tot nu toe redelijk tevreden, al had het apparaat wel iets sneller kunnen zijn met opstarten (zonder de snelstart functionaliteit) en beter kunnen reageren op de afstandsbediening. Maar dat terzijde.

Aangezien het voetbal nu aan de gang is maak ik uiteraard gebruik van de HD zender Nederland 1. Hierbij loop ik echter tegen een probleem aan.

Volledig random valt om de 15-20-30 seconde voor 0.5-1 seconde het geluid weg, wat ontzettend storend is. Ik dacht eerst dat dit aan mijn TV lag (Philips), maar op de TV luidsprekers is het geluid zonder onderbrekeningen.

Nu het meest aparte: dit komt enkel voor op de zenders Nederland 1 en 2 HD van UPC via CI+. Dit is enkel wanneer het geluid via het home-cinema systeem gaat. De rest van de zenders geeft geluid zonder onderbrekingen.

Het systeem is via HDMI aangesloten op de HDMI Out ingang van het Sony systeem. Ik heb al geprobeerd om te spelen met de instellingen. Het uitzetten van automatisch detecies, 'Smart Sound Aan' veranderen in Dolby Digital of DTS, dit alles mag niet baten.

Tot op heden heb ik hier niets over kunnen vinden. Mocht er geen oplossing bekend zijn zal ik het systeem helaas RMA moeten sturen.

0 ANTWOORDEN 0