annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe smart tv integreren in home cinema omgeving?

Raiger1
Nieuw

Hoe smart tv integreren in home cinema omgeving?

Hoe TV + set top (kabel tv) + dvd aansluiten  aan receiver en toch de functies van de smart tv kunnen gebruiken?

De receiver heeft slechts één ARC HDMI. Wat aansluiten?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas hebben wij nog steeds geen glazenbol. Is het misschien mogelijk om de type nummer van de TV, Set-top box en DVD-speler te vermelden? Er wordt ook nog een reciever genoemd.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Raiger1
Nieuw

Receiver: Onkyo tx nr 626

Set top box telenet

Dvd LG BP350

Sony xh80

 

Momenteel zijn alle signalen (set top box, dvd, Chromecast dongle) op ingangen van de receiver aangesloten en wordt enkel het beeld via ARC main out naar tv (HDMI3) gestuurd.

Als ik de apps op tv ( zoals Netflix of Google play) wil gebruiken dan moet er eigenlijk een signaal van TV naar receiver gaan. Ik vind op de TV geen uitgangen, enkel HDMI ingangen. Zelfs al zou HDMI 3 tevens signaal uitsturen, naar welke ingang moet dit dan op receiver? Want momenteel is de enige ARC hdmi poort op tv (HDMI 3) reeds op UITGANG van de receiver aangesloten.

Ik kom er niet uit...

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Voor de applicatie op de XH80 is er een verbinding nodig met het thuisnetwerk en internet. Dit kan d.m.v. een netwerkkabel die verbonden is met het modem van je provider of via een WiFi verbinding tussen de XH80 en het modem van je provider.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!