annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Music unlimited streamen naar Hifi set via pc of app

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Happy_Camper_78
Nieuw

Music unlimited streamen naar Hifi set via pc of app

Het volgende wil ik voorleggen. Ik heb thuis naast mijn playstation ook een hifi set van sony (BDV-N890W) waar music unlimited op zit. Met de audio remote app op de ipad kan ik de hifi set bedienen. Ook kan ik met media monkey muziek ophalen van mijn pc naar de hifi set toe (ook via de audio remote app).

Nu is mijn vraag: weet iemand of het mogelijk is om van de pc (of via de audio remote app) muziek van music unlimited naar de hifi set te streamen? Voordeel hiervan is, dat de tv niet aan hoeft te staan en ook het zoeken etc, gaat een stuk sneller vanaf de pc. Via de music unlimited app heb ik helaas ook nog geen optie gevonden.

Weten jullie of het mogelijk is?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Het streamen vanaf de PC naar de N890W zonder dat het TV-toestel aanstaat is (nog) niet mogelijk.

Misschien dat het wel mogelijk is via bepaalde PC software.

Wat wel mogelijk is om een audio signaal van de PC aan te bieden aan de N890W.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Het streamen vanaf de PC naar de N890W zonder dat het TV-toestel aanstaat is (nog) niet mogelijk.

Misschien dat het wel mogelijk is via bepaalde PC software.

Wat wel mogelijk is om een audio signaal van de PC aan te bieden aan de N890W.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Happy_Camper_78
Nieuw

Jammer dat het niet mogelijk is, want streamen van gewone muziek bestanden naar de hifi set toe, via de audio remote app op de ipad werkt echt super.

Music unlimited bedienen via de afstand bediening of via de controller van de playstation is toch erg behelpen. Daarbij heb ik graag de tv uitstaan als ik muziek luister. Volgens mij als er een soort media server in de music unlimited app wordt verwerkt moet het mogelijk zijn. Ik ben geen programmeur dus ik weet niet of dat heel ingewikkeld is.

Het zou m.i. een grote verbetering zijn music unlimited.