annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Remote app (iphone) werkt niet!

profile.country.nl_NL.title
angelique69
Bezoeker

Remote app (iphone) werkt niet!

Ik heb een Bluray spler BDP-S780 en daar wil ik mee de remote app voor de iphone gebruiken. Mijn speler wordt ondersteund. Maar als ik met de remote app mijn speler wilt zoeken kan hij hem niet vinden. Bijde apparaaten zitten draadloos op het zelfde netwerk. Wat doe ik fout? Hoe krijg ik het werkend?

Tips welkom.

alvast bedankt.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
gebeuke87
Nieuw

En ik heb een BDP S490 en krijg dit ook niet voor elkaar. Alle instellingen zijn correct alleen er wordt geen ongeredistreerd apparaat gevonden. Wie heeft de oplossing ?

profile.country.nl_NL.title
angelique69
Bezoeker

Hallo,

Mijn probleem is al opgelost. Als de BDP 780 wifi verbinding heeft kan hij mijn apparaat niet zien. Maar als ik hem aansluit met een ethernet kabel dan zie hij mijn apparaat (ipad en Iphone) wel meteen. Dus opgelost. Ik weet alleen niet of dit voor jou speler ook zo werkt. Hopelijk is dit ook voor jou de oplossing.

profile.country.NL.title
gebeuke87
Nieuw

De BDP-S490 heeft geen wifi, dus die heb ik aangsloten met een ethernetkabel. Alles kan ik er mee doen, maar de media-app op mijn iPod krijg ik niet werkend, registratieproces eindigt in "geen ongeregistreerd apparaat gevonden".

profile.country.nl_NL.title
mauhof
Bezoeker

bij mij hetzelfde probleem, zowel de bdv-nf620 als de kdl-32hx750 worden niet gevonden door de app, verder werkt alles wel over het netwerk en onderling. Erg jammer, want ik dacht een systeem te kopen dat wat meer plug and play op elkaar zou aansluiten.


music unlimited werkt qua integratie ook niet helemaal top, ik zoek een oplossing om de muziek op te zoeken op mijn iphone en vervolgens draadloos of via de dock af te spelen op de bdv-nf620!


iemand een oplossing???