annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SA-Z9R geluid valt uit.

profile.country.NL.title
Shieldz28
Nieuw

SA-Z9R geluid valt uit.

Goedenavond!

 

Vraagje; ik gebruik sinds een tijd de Sony Ht-zf9 welke geweldig werkt. Nu heb ik recentelijk de SA-Z9R speakers erbij gekregen. En daar heb ik een probleem mee.

 

De soundbar zit via hdmi aangesloten op de tv en alles werkt goed. Behalve dan dat de rechter speaker sinds kort 'stottert' het lijkt alsof de audio steeds voor een milliseconde wegvalt, en dan terugkomt. Bij de linker speaker gebeurt dit niet. De rechter 'stottert' met audio..

 

Ik heb van alles geprobeerd. RC on/off. Opnieuw linken/resetten maar de rechter speaker blijft maar stotteren. Wanneer deze stottert valt soms ook de subwoofer weg, dat is niet altijd, maar valt wel op.

 

Hoe krijg ik de rechterspeaker weer 'normaal'?

 

De soundbar aansluiten via ethernet? De tv via ethernet? Ik gebruik de achter speakers nu maar niet, omdat het behoorlijk hinderlijk is.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt op een communicatie probleem, te grote afstand?

Zijn de Z9r's via BlueTooth of via WiFi verbonden met de ZF9?

Zonder de Z9r's stottert de sub-woofer dan ook?

Zou zoizo alles bekabeld aansluiten.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Shieldz28
Nieuw

Hoi!

 

Bedankt voor je reactie.

 

Het zou kunnen.. De rechter speaker staat het meest ver van de router vandaan.

 

Omtrent het verbinden, dat is toch altijd via WiFi? Of kan dat ook via Bluetooth ? Ik stopte beiden SA-Z9R speakers in het stopcontact en ze werkte meteen.

 

Subwoofer gaat niet uit indien de achterspeakers uit staan..

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het blijkt de de Z9r's via WiFi-direct wordt verbonden.

 

Indien de draadloze transmissie niet stabiel is
Als u meerdere draadloze systemen gebruikt, zoals draadloos LAN, is het mogelijk dat de draadloze signalen onstabiel worden. In dat geval is het mogelijk om de transmissie te verbeteren door de volgende instelling van [RF Channel] te wijzigen.

 

Gebruikershandleiding

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Victor6731
Ontdekker

Speakers zijn draadloos alleen kabel voor de stroom

profile.country.NL.title
Victor6731
Ontdekker

Bij gebeurt het bij beide speakers, en volgens mij is dit gekomen na de laatste  update. Sony zegt komt door de uitzending, maar wel vreemd gebeurt op iedere tvnet en Netflix tijdens wat voor film dan ook. Wordt tijd voor een jbl of Yamaha 

profile.country.BE.title
Jonathanl89
Lid

Eigen aan dit product. Is gewoon een instabiele verbinding. RF channel uit en aan lost het probleem heel tijdelijk op, soms...

Enige optie is de speakers bekabelen. Op de achterkant van soundbar en speakers zit een plaatje dat je kan losschroeven. Daarachter zitten de connecties. Je kan die verbinding met een two ring kabel. 

 

Dat is dan een bekabelde draadloze set... The Sony way.