annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Side by side MKV-videobestand in 3D

pellegielen
Ontdekker

Side by side MKV-videobestand in 3D

Beste,

Ik heb zowel een Blu-rayspeler (Sony BDP-S6700), een beamer (Acer X138WH), als een actieve 3D-bril in mijn bezit. Zowel de Blu-rayspeler als de beamer hebben de mogelijkheid om 3D-video's (in 3D) af te spelen. De 3D-bril werkt zonder probleem samen met de twee apparaten. Zo heb ik de 3D-functie getest met 3D Blu-rayfilm. Nu wilde ik graag een stap verdergaan en heb ik dus een zogenaamde "side by side-video" gedownload van YouTube. Vervolgens heb ik deze vanaf mijn PC naar een USB-stick verplaatst. Wanneer ik deze USB-stick in de Blu-rayspeler (verbonden met HDMI aan de beamer) steek, dan wordt de video automatisch gedetecteerd als een 3D-video en speelt hij die zo ook af zonder probleem. In andere woorden maakt ie van de "side by side"-video automatisch een 3D-video. Na het probleemloos bekijken van de video in 3D, besloot ik om een andere video te downloaden (ook side by side). Wanneer ik deze op dezelfde USB-stick zette en daarna in de Blu-rayspeler stak, speelde hij de video gewoon "side by side" af, en dus niet in 3D, in tegenstelling tot de eerste gedownloade video. Beide video's werden als MKV gedownload in dezelfde kwaliteit (1080p). Iemand die mij uit de nood kan helpen hiermee?

Mvg, pellegielen

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Moet er niet de beamer een keuze worden gemaakt tussen 1 van de 2 weergave?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!