annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony BDV-N7200 ,kun je de speaker voeten van de set bdv n9200 hierbij gebruiken ?

profile.country.NL.title
Tijgernootje
Nieuw

Sony BDV-N7200 ,kun je de speaker voeten van de set bdv n9200 hierbij gebruiken ?

Hallo,

 

Ik heb gisteren de home cinema set bdv-n7200 gekocht na veel zoeken en vergelijken,maar ik vraag me wat af.

De grotere broer van deze set,de bdv-n9200 heeft speakers op een hoge voet/kolom.

Zou je het onderste deel van die kolom los kunnen kopen en gebruiken/combineren met de speakers van de door mij gekochte set ?

Ik zou namelijk achter/naast de bank graag de speakers op een kolom/voet willen hebben,want boren in de muur om een beugel voor deze speakers vast te maken is niet echt een optie.

Het is namelijk erg grof beton met meer kiezel dan beton,ofwel je wil een klein gat en je eindigt met de kanaal tunnel omdat je boor telkens op de kiezels gaat "zoeken"

Mochten die voeten van de speakers uit de set van de 9200 niet kunnen om welke reden ook,heeft iemand dan een suggestie om uiteindelijk dit toch met iets anders te kunnen doen ?

Alvast bedankt voor de hulp.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is dit mogelijk een oplossing?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Tijgernootje
Nieuw

Als ik zou weten of die 2 dingen dezelfde maatvoering hebben en ik ze niet op een andere manier vast kan maken wel.

Maar ik zou dus liefst weten of die dingen een artikel nummer hebben en of ze los te bestellen zijn,en of ze dezelfde maten hebben.

Aangezien ik op bovenstaande 3 vragen nog altijd geen antwoord heb gevonden,heb ik aan lijm ook niks :unamused: