annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony bdv-nf720

profile.country.nl_NL.title
piterps
Nieuw

sony bdv-nf720

Ik heb een

sony kdl 52w5500 tv

sony bdv-nf720 home cinema set

dreambox 800 hd satellietschotel

hoe sluit ik dit aan nl.

als ik naar de radio luister, en ik wil tv kijken dan kan ik niet meer naar de radio luisteren omdat de home cinema set dan automatisch overschakeld naar beeld op tv.

Dus bv ik zet de home cinema set op fm of audio dan schakeld de tv automatisch over naar de home cinema set en kan ik geen tv meer kijken, hiervoor moet ik dan eerst via allerlei afstandsbedieningen van tv en dreambox handelingen uitvoeren om ook naar tv te kijken.

alles is aangesloten via hdmi kabels.hdmi van home cinema set naar tv in hdmi out, en hdmi van dreambox naar hdmi in.

zit dit in een instelling of onjuiste aansluiting? ik kom er niet meer uit wie kan mij advies geven?

b.v.d.

P.Terpstra

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Zoals ik het bekijkt is het allemaal juist aangesloten.

Alleen is me het niet helemaal duidelijk ofdat de Dreambox op de W5500 of op de NF720 is aangesloten.

Als je een probleem krijgt met audio sync is dit op te lossen d.m.v. een optische of coaxiale vebinding tussen de NF720 en de Dreambox.

Het probleem waar je nu tegen aanloopt is de "Bravia Sync" functie die de Sony produkten onderling hebben met elkaar als deze d.m.v. HDMI zijn aangesloten.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!