annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Blu Ray speler - Geen weergave met 1080p

profile.country.nl_NL.title
Bart-online
Bezoeker

Sony Blu Ray speler - Geen weergave met 1080p

Gisteren is  eindelijk mijn Blu Ray speler binnen gekomen; Sony BDP-S185.

Het installatieproces was zeer moeizaam, omdat ik wel even beeld had (Blu Ray Disc start scherm) maar geenszins in het hoofdmenu kwam van de speler (of kon zien).

Na een Blu Ray Disc te hebben geprobeerd viel mij op dat deze ging afspelen (met beeld!) Het uitgangssignaal van het menu kon mijn Televisie (Sony KDL-46EX720) niks mee maar het filmbeeld (van die specifieke film wel). In de handleiding bleek ik toen met de STOP knop de output resolutie stapsgewijs te kunnen verlagen; met succes; ik kon in het menu.


Hier direct gecontroleerd voor een software update en die was er. Echter ook na de software update bleef er een probleem bestaan;


Het lukt mij niet om de setting 1080p (video output) te activeren op de Blu Ray speler en deze weer te geven. De Televisie verliest dan beeld (inmiddels al zekerheidshalve twee verschillende HDMI kabels, direct op HDMI1 van de TV geprobeerd).

De films die werkte via Blu Ray werkten op 1080p 12bit (volgens i+ display van de TV), vermoedelijk gaat het dus fout bij 1080p 24bit? Dit betekent echter dat ik op de Blu Ray speler 1080i (video ouput) moet selecteren op de blu ray speler, want bij 1080p heb ik dus geen beeld.


Volgens de handleidingen etc. zou deze televisie de aller hoogste kwaliteit aan moeten kunnen (1080p/24) op alle HDMI ingangskanelen en het verbaasd mij dat het mij dus (nog) niet lukt om dit te realiseren met een Sony- TV én Blu Ray speler? Misschien mis ik iets in de settings?

0 ANTWOORDEN 0