annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony F170 (uit 199x) VS BDV-E880 (2012) Direct SOUND

profile.country.nl_NL.title
co2xnl
Bezoeker

Sony F170 (uit 199x) VS BDV-E880 (2012) Direct SOUND

Beste Lezers,

Ik vraag mijzelf af waarom een versterker van Sony uit de jaren 90 toch een betere geluid geeft dan een versterker van Sony uit 201?

Ongeveer 2 maanden terug zowel een 3D televisie als een Sony BDV gekocht omdat het goed met elkaar aansloot. Ik heb eigenlijk alleen maar Sony in huis omdat ik nooit iets te klagen heb gehad. Alleen op dit moment ben ik zwaar ontevreden en Sony heeft geen oplossing.

Zodra er een tulp achterin de BDV-E880 wordt gedaan treed er aanzienlijke delay op. Ik ben DJ en hoor een ECHO..... Mijn koptelefoon is sneller dan het geluid van de versterker, daar komt het op neer.

Zojuist de Support desk gebeld en die geeft aan dat er inderdaad delay is maar daar niks aan kan doen.

U kunt het proberen met een optische kabel. Als Sony fan, ondertussen 2 televisies en 2x een home cinema set te hebben aangeschaft wil ik mijn ovrede wel even kenbaar maken.

Aangezien ik dus nu mijn DJ set op een oude Sony versterker heb aangesloten en daar treed geen delay op.

Nu geeft Sony aan dat het apparaat misschien niet geschikt is om te draaien. Ik ben het daar gedeeltelijk mee eeens. Want inderdaad misschien moet er wel een andere versterker tussen.... Alleen staat er in de handleiding dat de versterker DIRECT SOUND behoord te ondersteunen. Vandaar ook mijn klacht.

Ik heb dus zojuist een oude versterker aangesloten (F170, natuurlijk van SOny) en daar komt het geluid wel keurig direct uit. Voor mij is dit voor mij moeilijk te begrijpen. Aangezien we nu in 2012 leven en ik van mening ben dat producten vooruitgang moeten maken.

Weeet iemand een oplossing?

Tags (1)
0 ANTWOORDEN 0