annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony kan Soundbar Promotion niet crediteren

profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

Sony kan Soundbar Promotion niet crediteren

Hallo, ik heb vorige week de Soundbar XT 5800 van MediaMarkt gekocht, ik begrijp niet wat je probleem is en wat je nep-promotie is. Ik heb de afbeeldingen 3 keer op de juiste manier gedeeld. Bijgevoegd zijn de foto's van de sticker op de doos en de soundbar zelf. Het serienummer is duidelijk zichtbaar op beide. probeer het te zien op een laptop of desktop. Dit is de slechtste promotie van elk bedrijf dat ik heb meegemaakt. Voor elk ander ontvangstbewijs en een enkele foto van de doossticker werkt en hier gaan we rond in cirkels. Ik wil hier een officiële klacht tegen indienen. Laat me het proces weten.

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

Sorry Soundbar is XT 8500

profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

case: XXXXXXXX

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb idee dat je niet aan deze voorwaarden voldoet:

Quote uit de voorwaarden

Om uw claim te voltooien dient u de originele streepjescode met serienummer uit de verpakking te knippen.


73's

 

ps. voor aanvullende informatie op je post is het mogelijk om via het icoontje rechtsboven "je antwoord bewerken".

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Heb 't casenummer verborgen aangezien dit vertrouwelijke info is.

profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

Ja, ik begrijp dit. Ik heb 3 keer een foto van stickers gedeeld, evenals de sticker op de achterkant van soundvar met serienummer. Toch kunnen ze het serailnummer niet lezen. Begrijp niet wat hier mis mee is. In het verleden heb ik verschillende cashback-promoties van Samsung, Canon, Tamron en zelfs mediamarkt opgeëist. Nooit een probleem gehad. Het proces verloopt zo soepel als het maar kan zijn. Vooral het proces van Samsung voor Cashback is veel superieur en heel gemakkelijk in de omgang. Ik zal nooit meer een Sony-product kopen, ik had bij Samsung, Bose of Sonos soundbar moeten blijven. Ik heb spijt van mijn beslissing om met Sony te gaan met lege en valse advertenties.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @omeryounos

 

De klantenservice zit niet op het forum. Je kunt het beste bellen met ze wat het probleem is. Wij kunnen alleen gokken. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas geeft je geen antwoord ofdat je de streepjescode uit de doos heb uitgeknipt om zo aan de voorwaarden te voldoen. Vanwege de vele voorkomende fraude cashback aanvragen wordt deze voorwaarden de laatste jaren geeist.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
omeryounos
Ontdekker

I'm in touch with Sony customer service. Don't worry about it. I will update the thread based on the outcome