annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

UHP-H1 herkent (nog) geen meervoudige genre-opgave

profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

UHP-H1 herkent (nog) geen meervoudige genre-opgave

Beste,

 

De mediacollectie beheer ik via mijn pc met een programma die meervoudige genre's ondersteund, dus meerdere categoriën ingeven per media-bestand: "Rock; Classic" wordt gelezen "Rock" én "Classic". Gelukkig herkent mijn UHP-H1 deze genre's wel, maar spijtig (nog) niet als een meevoudige, maar als enkelvoudig: "Rock; Classic" blijft gelezen als "Rock; Classic". Met als vervelende gevolg dat deze genre's verkeerd worden uitgelezen, wat het luistergemak zeker niet doet toe nemen.

 

Is er dus een manier/teken om een meervoudige genre's te doen herkennen door  mijn UHP-H1?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste OvdWoerd,

Welkom op het forum.

Je klinkt als een echte muziek liefhebber.

Hopelijk kan iemand op het forum je helpen, zodat je weer volop kunt genieten van je muziek!

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S
profile.country.BE.title
OvdWoerd
Ontdekker

Ook nadat de speler is geüpdate, blijft de speler géén onderscheidmaken bij meervoudige genres, Bands, etc.

 

Met andere woorden, de update heeft het probleem (nog) niet verholpen. Hopelijk weten enkele gebruikers op het engelstalige forum een oplossing...

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @OvdWoerd

 

Uit je uitleg snap ik niet echt hoe ze dan precies uitgelezen worden. Ik gok echter wel dat de speler beperkt is tot het uitlezen van één genre. En simpelweg niet snapt dat er meerdere genres onder één noemer bestaan in dit geval.