annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

UPB X700 met Netflix probleem Dolby Atmos

profile.country.BE.title
Vincent.Dewippe
Ontdekker

UPB X700 met Netflix probleem Dolby Atmos

Goeiemiddag,

 

Ik zocht een nieuwe BR speler ter vervanging van mijn oude panasonic en na vele reviews beslist om de Sony te kopen omdat hij overal is aangeraden. Als het op beeldkwaliteit aankomt is hij inderdaad niet slecht maar ik heb een groot probleem. Deze speler ondersteunt GEEN Dolby Atmos via de Netflix App die erop is geinstaleerd. Dit is een echte tekortkoming want heb ook mijn surround een deftige update gegeven en wil hier toch van profiteren. Ik overweeg om de Sony terug te vervangen. Weet iemand soms hier indien Sony hier werk van maakt of is de support ver te vinden bij Sony?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De X700 heeft daadwerkelijk wel Dolby Atmos aanboord volgens de specificatie.

 

Dolby Atmos®(bitstream out)/Dolby® TrueHD decodering (7.1-kanaals).

 


73's

 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Vincent, welkom in de Sony Community. Over updates is doorgaans weinig bekend. Wellicht kan één vd experts hier in de community er meer over zeggen.

profile.country.BE.title
Vincent.Dewippe
Ontdekker

Ja hij heeft inderdaad ondersteuning voor Atmos als je een Blu Ray afspeelt hier geen problemen ondervonden maar de Netflix App die Sony heeft ontwikkeld voor deze speler zend het niet door

Echt irritant want de TV's van Sony ondersteunen dit wel; dus ze kunnen het wel maar willen dit blijkbaar  niet vrijgeven voor de X700 speler

profile.country.BE.title
Vincent.Dewippe
Ontdekker

Effe een update: Sony support gecontacteerd en kreeg als uitleg dat het probleem bij Netflix lag. Dan maar Netflix Belgie aangesproken en er werden uitvoerige test gedaan op mijn abonnement en connectie met als resultaat dat Netflix hier geen enkele schuld treft ze zenden wel degelijk alle signalen uit die ze maar kunnen.

Met deze info en verslag terug Sony aangesproken en de persoon die me te woord stond van de Helpdesk heeft dit probleem doorgemeld naar de hogere afdeling en ik kreeg een antwoord zie hieronder:

 

Naar aanleiding van ons contact omtrent uw dossier sturen we u deze e-mail.

Wij hebben zojuist een reactie ontvangen vanuit de juiste afdeling.

Dit toestel ondersteunt geen objectaudio (Dolby Atmos, Dolby Vision, DD +) van streamingdiensten zoals Netflix.
Dit toestel ondersteunt alleen objectaudio vanaf een schijf.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

 

 

Conclusie Sony zal dit nooit in orde zetten maar maken wel reclame dat dit toestel DA ondersteunt (maar zonder te zeggen dat het enkel van schijf is zelfs niet in de handleiding)  jammer een verloren aankoop