annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back

profile.country.NL.title
tbrone
Ontdekker

Cash back

Hoi beste mensen,

 

In december heb ik een soundbar en een uhd tv gekocht. Mezelf geregistreerd en mijn spullen netjes opgestuurd. Kennelijk snap ik er niets van want ik heb me by My Sony geregistreerd en niet op de site van de cash back actie. E.e.a. was erg onduidelijk en zou het misschien aan Firefox gelegen kunnen hebben dat ik niet het juiste registratieformulier te zien kreeg???

Ik weet het niet, maar Sony promoties wil/kan niets meer voor me doen en zegt dat het allemaal mijn fout is. Iemand dezelfde ervaring?

Groet, Twan.

 

P.S. het betreft een HT-CT770 en een KD-49X8505B.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Het registreren van je Sony Bravia en Soundbar op Sony.nl wil niet zeggen dat je automatisch meedoet aan de cash-back actie, daar is namelijk aan andere registratie voor nodig met de bijbehoorden retour email. Zodra je deze retour email niet hebt ben ik bang dat er niks voor je gedaan kan worden als de promotie actie is afgelopen.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Neem aan dat je deze actie bedoeld: http://www.sony.nl/res/attachment/file/45/1237493186745.pdf

Er staat nergens dat je bij MySony moet registreren. Wel staat er dat je op de actiesite moet registereren en je materialen per post moet opsturen. 
Ben je hier zes maanden na afloop van de actie achter gekomen? 

profile.country.NL.title
tbrone
Ontdekker

Misschien werkte de site niet goed in Firefox....

Ja, bij Panasonic duurde het ook erg lang voordat er betaald werd.



Twan
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt Sony bellen en de vraag neerleggen of ze coulance willen bieden. 

Ik denk dat het weinig kans van slagen heeft, gezien de tijd die er tussen gezeten heeft.