annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Kwaliteit

profile.country.NL.title
ermenge
Nieuw

Kwaliteit

Vroeger kocht ik bijna alleen sony producten. Nu nooit meer. De belangrijkste reden is de behuizing. De producten zien er steeds slechter uit. De behuizing is steeds goedkoper uitgevoerd. Het gaat al jaren steeds slechter met sony. Ik begrijp werkelijk dat ze dit zelf niet inzien.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Geef eens voorbeelden i.p.v. iets algemeen te roepen van achter het toetsenbord en beeldscherm.

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Welkom op het forum Ermenge!

 

Ik begrijp deels wat je bedoelt in die zin dat er meer diversiteit is onder de Sony producten: goedkope toestellen hebben dito behuizing, maar de premium modellen zijn naar mijn mening nog steeds topkwalteit...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
ermenge
Nieuw

Voorbeelden. Ik zou eens naar de mediamarkt lopen en daar sonyproducten in de hand nemen. Fototoestellen, videocamera's, laptops, tablets, mobiele telefoons, lcd tv's. Bijna allemaal zijns ze erg goedkoop uitgevoerd en ook nog van matige of slechte kwaliteit. Wanneer je deze sonyproducten vergelijkt met sonyproducten uit het verleden dan springen je helemaal de tranen in de ogen. Ik heb hierover ook met verkopers gesproken. Die delen deze mening. Vooral de mobiele telefoons zijn nogal fragiel. Ik heb niets tegen sony. Integendeel. Maar ik begrijp niet dat zij deze koers volgen. Een koers die nogal lijkt op die van phillips. Een koers die uiterst succesvol bleek te zijn.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nog steeds erg generiek dit hoor. 

Sony biedt producten aan (zoals Portmixus aangeeft) in low-end en high end. Daar zitten logischerwijs verschillen tussen. 
Je kan me echter niet wijsmaken dat als je bijvoorbeeld een RX100-III in de handen neemt, dat dit "goedkoop" aanvoelt. 

Hou je met jouw mening wel rekening met de prijs van nu en de prijs van een X-aantal jaren geleden?