annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

cashback December 2019 tv

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

cashback December 2019 tv

ik heb op 21-11-2019 tv gekocht KD-55AG8 en op 23-12-2019 is deze geregistreerd, een mail ontvangen hier over.

op 23-12-2019 ook cashback in gevuld met foto van nota en foto van streepjes code die op de doos zat.

Mijn vraag  =. tot op heden nog niets ontvangen, kan ik ergens inzien hoe het er mee staat ??????

Met vriendelijke groet, John

17 ANTWOORDEN 17
profile.country.NL.title
Olav.Sony
Lid

Goedemorgen John,

 

Bedankt voor uw vraag!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met uw registratie nummer?

Dan kan ik verder naar de status van uw cashback kijken.

Ik zie graag uw bericht tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Olav

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

goede morgen,

fijn dat U reageert op mijn vraag.

tv = KD-55AG8

 

< persoonlijke info verwijderd >

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi John, 

 

Ik heb je bericht moeten aanpassen aangezien het persoonljike informatie bevatte. Ik raad je aan om Olav een persoonlijk bericht te sturen om dit verder af te handelen. Je kunt dit doen door rechtsboven op het envelope-icoon te klikken, daarna klik je op de blauwe knop Nieuw bericht. In het vak verzenden kun je dan de gewenste gebruikersnaam invullen. Controleer graag nog even of je een casenummer hebt ontvangen, dit staat doorgaans ook in de mail (misschien in de onderwerpregel?). 

 

Groet, 

Arthur

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

IK HEB GEPROBEERD UW ADVIES OP TE VOLGEN  OF HET GELUKT IS WEET IK NIET MAAR HOOP WEL OP EEN ANTWOORD DAT POSITIEF IS.

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

hallo Arthur,

wanneer krijg ik mijn Cashback.???????

ik heb aan alle voorwaarden voldaan foto-s ingestuurd e-mail ontvangen dat de TV geregistreerd is enz.

groet, 

John

Anonymous
Niet van toepassing

Hi John, ik houd me niet bezig met de cashback afhandeling. Ik adviseer je om nogmaals een privébericht naar @Olav.Sony te sturen om te vragen of hij inmiddels al een update over de status van je aanvraag heeft ontvangen. 

profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

ARTHUR,
Re: cashback December 2019 tv
Hi John, ik houd me niet bezig met de cashback afhandeling. Ik adviseer je om nogmaals een privébericht naar @Olav.Sony te sturen om te vragen of hij inmiddels al een update over de status van je aanvraag heeft ontvangen.
John45-.-. een uur geleden
cashback
hallo Olav, wanneer krijg ik mijn Cashback.??????? ik heb aan alle voorwaarden voldaan foto-s ingestuurd e-mail ontvangen dat de TV geregistreerd is enz. groet, John
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Als je een bevestiging hebt ontvangen van Sony zal daar vast iets instaan over de afhandeling. Eerste email was dat de aanvraag in behandeling is genomen. En aantal werkdagen laten een email dat deze is goed gekeurd of niet. 

 

Recentelijk cashback gehad en bij mij stond onderstaande in de bevestiging email. Staat ook met wie u contact op kunt nemen m.b.t. verloop van de cashback. 

 

Eerste email:

Bedankt dat u meedoet aan onze promotie.

U hebt gekozen voor de cashback. Deze zal worden overgemaakt op uw rekening binnen 28 dagen vanaf de datum waarop we uw claim gevalideerd hebben.

 

De validatieperiode zal een aantal dagen in beslag nemen. We sturen u afzonderlijk een bevestigingsmail wanneer uw aanvraag is goedgekeurd, en een tweede e-mail wanneer de overschrijving is uitgevoerd.

Uw 8-cijferige registratiecode wordt weergegeven in de onderwerpregel van deze e-mail.  Geef deze code door als u contact moet opnemen met ons over uw claim.

 

Tweede email;

We bevestigen dat uw cashbackclaim voldoet aan de algemene voorwaarden van onze cashbackaanbieding. We verwerken nu uw claim.
U ontvangt uw cashback binnen 28 dagen in de vorm van een rechtstreekse bankoverschrijving.
De betaling zal afkomstig zijn van Link Network of WorldPay.

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
John45-.-.
Ontdekker

Vandaag 25-2-2020
Ik wacht al 2 maanden op een antwoord, ??????
Tot op heden geen Cashback ontvangen.
John45-.-.