annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen enkele coulance......

profile.country.NL.title
Ontevreden_klant
Ontdekker

Geen enkele coulance......

Beste Sony,

Afgelopen week is mijn TV stuk gegaan (KDL-50W705B). Geen beeld meer. De TV is 5 jaar oud, niet meer te repareren en dus afgeschreven. Nieuwprijs Euro 749.

Tijdens het verkoopgesprek werd mij notabene verteld dat een dergelijke TV toch zeker 10 jaar mee zou moeten gaan, wat mij ook heel normaal lijkt......helaas dus niet.

 

Via het reparatie centrum "CE Repair"werd mij aangegeven dat ik een alternatieve TV kon kopen. Deze is echter kleiner dan diegene die ik had, duurder en...duurder dan bij een bij willekeurige Nederlandse website. Ook werd 30 Euro in rekening gesteld voor onderzoekskosten. TV staat bij mij thuis en CE Repair geeft aan dat het benodigde LCD panel niet meer leverbaar is. Om dit op te zoeken voor 30 Euro lijkt mij buitensporig veel.

Gisteren bij de Media Markt in Roemond geweest en gesproken met Sony verkoper (de persoon zelf begrijpt mijn klacht en gaat dit met zijn leidinggevende bespreken). 

Vandaag wederom aanwezig en hij geeft aan dat zijn leidinggevende aangegeven heeft dat Sony hierin niets doet en dat e.e.a maar met Media Markt geregeld moest worden. Echter ook Media Markt geeft aan hierin niets te doen.

 

Beste Sony. 

Ik ben zwaar teleur gesteld in deze manier van handelen. Ik kan mij voorstellen dat een TV stuk gaat....maar niet binnen 5 jaar. Mocht dat wel het geval zijn dan verwacht ik hierin een fatsoenlijke coulance regeling als ik een nieuwe TV wil kopen.  

Daarnaast "verschuilen" achter de Mediamarkt vind ik ook niet netjes. Ik heb deze TV gekocht op advies van UW medewerker!

 

Graag verneem ik wat U voor mij kunt betekenen in deze.

 

Met vriendelijke groet

 

G. Engelen 

 

 

Tags (2)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De W705b is al sinds 2015 op de markt. De leeftijd is geen maatstaf maar het aantal bedrijfsuren van het toestel de afgelopen jaren. Wel een goed geheugen dat je nog weet dat de verkoper 10 jaar wist te vertellen in de huidige weggooi maatschappij.

 

Vind je 30 euro buitensporig veel in de huidige tijd met de huidige arbeid vergoeding van rond de 90 euro per uur die men tegenwoordig in rekening brengt voor een witgoed reparatie?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ontevreden_klant
Ontdekker

Ik vind je reactie geen bijdrage leveren. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Ontevreden_klant  schreef:

Ik vind je reactie geen bijdrage leveren. 


Jammer weer geen "Kudo" verdiend!!!

Voorbeeld: als je remschijf aan vervanging toe is, eis je toch ook geen coulance?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

Is die Pa***a nou een expert in het afzeiken van teleurgestelde Sony adepten.

Speciaal ingehuurd door Sony om lastig vragen te bagatelliseren. 

En niet voor de eerste keer. Een zwartboek zou hem niet misstaan.

 

Weet niks en ik help je ook niet, zou een betere lijfspreuk zijn.

 

EMCsony

16aug2020

 

 

 

< edited: name-calling >