annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

schade sony experia z

OPGELOST
mikebroek
Nieuw

schade sony experia z

Goedemorgen, Ik heb 1,5 maand geleden een sony experia z gekocht. Nu is ZONDER dat ik hem heb laten vallen of ergens tegen aan gestoten heb twee scheuren is het ''papiertje'' onder me scherm gekomen, waardoor het touchscreen het niet meer doet en ik dus niets meer aan de telefoon heb. Er wordt gezegd dat dit een hele stevige telefoon is maar bij kleinste kan het dus al drukschade zijn wat mij vertelt is in de winkel. Nu heb ik hem via een telefoonwinkel proberen laten maken , maar daar krijg ik het antwoord dat de onderdelen (kennelijk nieuw scherm en dat onderlaagje) niet aan te leveren is omdat de leverancier cq sony niet achter de kwaliteit van het produkt staat. Ik vraag me dan gelijk af wat is de garantie in dit geval? Is het dan niet een fabrieksfout ?

Kan iemand mij misschien helpen of iemand die een verklaring heeft en wat te doen?

mvg mike broek

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Mike,

 

Welkom bij de Nederlandse Sony Community.

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je nieuwe telefoon.

Voor problemen met de telefoon hebben we echter een aparte afdeling namelijk het Sony Smartphones Support Forum. http://talk.sonymobile.com/community/support 

Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen, laat ons even weten hoe het afloopt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S

Community Manager.

 

Amal_S

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Mike,

 

Welkom bij de Nederlandse Sony Community.

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met je nieuwe telefoon.

Voor problemen met de telefoon hebben we echter een aparte afdeling namelijk het Sony Smartphones Support Forum. http://talk.sonymobile.com/community/support 

Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen, laat ons even weten hoe het afloopt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Amal_S

Community Manager.

 

Amal_S
Ronalduden
Ontdekker

Heb ik al gebeld praatjes hebben ze wel oplossingen niet. De boot afhouden ontkennen dat er problemen zijn schuld naar klant schuiven. Pffffff zeer irritant . 

Ronalduden
Ontdekker

Hi Mike

 

vergeet het maar Sony doet niks de experia is een matige zeer kwetsbare telefoon voor veel geld. Neem je verlies en koop nooit meer een Sony ik heb nl hetzelfde probleem jij moet bewijze dat het defect niet door jouw komt wat dus niet te doen is.. Sony is niet meer wat het ooit was maar ingehaald door veel andere merken 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je snapt dat reageren op een twee jaar oud topic niet echt relevant is?