annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
PSweers
Bezoeker

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

Beste lezers,

Om gebruik te kunnen maken van de Sony Internet TV Actie heb ik op 6 november alle benodigde documenten verstuurd naar het volgende adres:

SONY ACTIES

Custom Solutions N° A20220

13102 Rousset Cedex

France

Bijna een maand later heb ik hier echter nog geen respons op ontvangen. Dit baart mij wel enige zorgen, aangezien je 'het label met alle streepjescodes en productnummers van de verpakking van je Sony TV' maar één keer kunt versturen.

Zijn er hier misschien andere mensen die ook gebruik hebben gemaakt van deze actie? Is deze lange verwerkingstijd gebruikelijk?

Laat het even weten!

Met vriendelijke groet,

Paul

42 ANTWOORDEN 42
profile.country.nl_NL.title
bacchus1
Bezoeker

exact het zelde heb ik ook!

orginele aankoop bon , is tevens het garantie formulier.

Dus die ga je niet zo maar op sturen.

alles hebben ze, en elke x hebben ze wel weer een andere reden om het niet te versturen.

De winkel waar ik de tv heb gekocht (kdl-32 ex 720) heeft de papieren gezien, die ik 2 x heb opgestuurd.

Klopt allemaal, ook volgens de sony formulieren.

Vindt het een hele rare gang van zaken.

Gelukkig zijn we niet de enige met dit verhaal, ben benieuwd of sony wat gaat doen qua compersatie.

Hier wordt je niet gelukkig van, en ga je de volgende x niet weer voor een sony.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De tweede zending aangetekend verstuurd dit duurde 5 werkdagen voordat het was aangekomen.

Afgelopen week eens gebeld omdat ik zag via tracktrace.nl dat het document al enkele dagen geleden was bezorgd.

Men wist in eerste instantie nog nergens iets terug te vinden, totdat ik vermeld dat het aangetekend was verstuurd en dat ik zelf kon ziet dat het dagen geleden was afgeleverd, toen waren de documenten opeens wel te vinden.

Het kon wel 4 tot 6 weken duren voordat alles was verwerkt, waarop ik zei dat ik al in dec 2011 de eerste maal de documenten heeft opgestuurd

Wat schets mijn verbazing afgelopen vrijdag na enkele dagen een email gehad dat de Skype  wordt opgestuurd.

Weer maar eens gebeld, omdat ik ook een Playsation 3 voor 69.00 euro wil aanschaffen.

Deze email wordt de komende week verstuurd als het goed is.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Update:

Email 09-02-2012

Gratis Skype camera t.w.v. € 100,- met ingebouwde microfoon om te videobellen

Houd contact met vrienden en familie door gratis te bellen via Skype, met of zonder beeld. Ervaar het plezier van audio- en videobellen met een geavanceerde audio- en beeldkwaliteit op uw High Definition TV in uw woonkamer*.

U ontvangt binnenkort uw camera met ingebouwde microfoon thuis. U ontvangt een e-mail zodra hij is verzonden.


Email 17-02-2012

PlayStation®3 inclusief Uncharted 3 voor slechts € 69!

Beleef de ultieme home entertainmentervaring. Bekijk Blu-ray en 2D/3D films, en speel adembenemende games met een ongelooflijke beeld- en geluidskwaliteit.

Het enige wat u hoeft te doen is de Sony Store Online link openen en onderstaande promotiecode invoeren om uw PlayStation®3 inclusief Uncharted 3 voor slechts € 69,- thuis te ontvangen

Nog niks gehoord dat de Skype camera is op gestuurd (meer dan een week).

Ondertussen via de webshop de Playstation3 wel al aangevraagd.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
hijsm1702
Bezoeker

ik heb ook dit late probleem, ik heb mijn bravia op 24/12/2011 gekocht, toen kreeg ik een e-mail van sony met het bericht dat ik de EAN-code was vergeten erbij te doen, toen heb ik alle infrmatie opnieuw opgesstuurd met een brief met de EAN-code. een week later hing ik kijken op dat papier met al die streepjescodes en zag dat daar de EAN-code opzat, dus sony heeft gewoon niet goed gekeken, toen ik vandaag ging kijken op die site met de status zag ik dat het binnen hadden op de dag dat ik die mail kreeg en er stond bij dat ze bezig waren met het verwerken, dit was allemaal op 2/1/2012 en het is nu 19/2/2012 dus dat is zon 6 weken.

heeft iemand anders dit ook dat ze 7 weken aan het wachten zijn?

profile.country.nl_NL.title
mvanden49
Bezoeker

Zoals je ook al hierboven heb kunnen lezen, wacht ik ook al een tijd steeds. Ik heb nu via het telefoonnummer te horen gekregen dat ik mijn originele factuur naar het adres:

Custom Promo 20220 / 5103

Service Reclamation

13079 Rousset Cedex

moet sturen. Maar ik zou wel graag willen weten of dat wel het juiste adres is. Ik heb al even gegoogled en het bedrijf gevonden dat deze actie voor Sonu uitvoert (http://www.customsolutions.fr/fr/operations_promo#131). Maar het bovengenoemde adres kan ik daar niet vinden.

Kan iemand van Sony dit misschien bevestigen?

Ik zou ook wel graag willen weten waarom mijn originele factuur nodig is, terwijl in de handleiding van de actie duidelijk sprake is van een kopie.

Het zal vast in duizenden gevallen goed gaan, maar bij mij gaat het niet goed.

profile.country.nl_NL.title
jpvriel
Bezoeker

Beste mensen,

Kort samengevat, na het lezen van alle negatieve berichten, SONY lokt klanten met een aktie.

Vervolgens komen zij hun beloften niet na.

Het wekt veel irritaties op en uiteindelijk heeft dit als resultaat dat vele consumenten geen duur product van het merk SONY meer zullen kopen.

Er zijn uiteindelijk veel merken die stukken goedkoper zijn en die zeker een betere service bieden.

Jammer SONY beter geen aktie en een lagere aankoopprijs dan een aktie welke niet wordt uitgevoerd.

Message was edited by: jpvriel

Message was edited by: jpvriel

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Skype cam is binnen en de PS3 zweeft nu nog ergens bij DPD.

Sony misleid de klanten niet maar heeft de organisatie niet op order daar in Frankrijk.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
joenos
Bezoeker

Na het een en ander hier te hebben gelezen werd ik toch een beetje huiverig. Echter lijkt dit ongegrond.

Mijn tijdslijn:

07-01-2012 mijn 46NX72FTI gekocht

09-02-2012 opgehaald bij de winkel (tv was moeilijk leverbaar)

10-02-2012 tv geregistreerd

18-02-2012 documenten naar Frankrijk opgestuurd.

29-02-2012 status op Sony website (http://www.sony.nl/offerredemption/suivi_connexion.php) "Uw registratie is met succes verwerkt! Uw goederen zullen binnenkort opgestuurd worden."

Ik hou jullie op de hoogte.

Gr, Joenos

Message was edited by: joenos

Message was edited by: joenos

Message was edited by: joenos

Message was edited by: joenos

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Playstation is ook eindelijk binnen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

@joenos, heb jij de documenten normaal opgestuurd of aangetekend ?

Zelf heb ik mijn documenten 19 februari verstuurd, echter nog geen status wijziging op de website.