annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
PSweers
Bezoeker

Sony Internet TV Actie: Lange verwerkingstijd?

Beste lezers,

Om gebruik te kunnen maken van de Sony Internet TV Actie heb ik op 6 november alle benodigde documenten verstuurd naar het volgende adres:

SONY ACTIES

Custom Solutions N° A20220

13102 Rousset Cedex

France

Bijna een maand later heb ik hier echter nog geen respons op ontvangen. Dit baart mij wel enige zorgen, aangezien je 'het label met alle streepjescodes en productnummers van de verpakking van je Sony TV' maar één keer kunt versturen.

Zijn er hier misschien andere mensen die ook gebruik hebben gemaakt van deze actie? Is deze lange verwerkingstijd gebruikelijk?

Laat het even weten!

Met vriendelijke groet,

Paul

42 ANTWOORDEN 42
profile.country.nl_NL.title
joenos
Bezoeker

@JohnBiggelaar

Voor zowel mijn ouders als voor mijzelf de post laten wegen door het postkantoor en zij hebben de post gefrankeerd. Heb het via de "normale" post gedaan.

Beide aanvragen hebben de status "Uw registratie is met succes verwerkt! Uw goederen zullen binnenkort opgestuurd worden."

profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Vanochtend nogmaals de status gecontroleerd en ditmaal de melding dat de registratie met succes is verwerkt.

Dit klinkt alvast hoopvol. Nu maar afwachten wanneer we de dongle mogen ontvangen. In ieder geval, so far so good.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Eindelijk heb ondergetekende na 3 maanden en 2x opsturen (2e aangetekend) de Skype Camera en de Playstation 3 binnen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

De status is inmiddels gewijzigd in - Uw goederen zijn verzonden. U zult ze binnenkort ontvangen. - .

Ook via mail een tracking nummer ontvangen waaruit blijkt dat het produkt reeds in Best (NL) is.

Het zal dus niet al te lang meer duren voor het wordt afgeleverd.

Tot op heden verloopt het allemaal prima.

profile.country.NL.title
MGnine
Nieuw

Nadat ik ook het een en ander hier te hebben gelezen werd ik ook een beetje huiverig. Echter lijkt dit mij wel gegrond.
Mijn tijdslijn:
28-01-2012 mijn 40HX720 gekocht
28-01-2012 gelijk meegenomen uit de winkel (tv was/is moeilijk leverbaar, gelukkig door een inventaritatiefout                  hadden ze nog 1 in de magazijn staan)
28-01-2012 tv geregistreerd
30-01-2012 documenten naar Frankrijk opgestuurd.
07-02-2012 documenten naar Frankrijk afgeleverd. (volgens post.nl)
07-03-2012 status op Sony website (http://www.sony.nl/offerredemption/suivi_connexion.php) "Uw registratie is                  met succes verwerkt! Uw goederen zullen binnenkort opgestuurd worden."
29-02-2012 mail gestuurd helaas geen reatie ontvangen.
07-03-2012 nagebeld naar nummer 0080027000009 belgie, medewerker gaf aan dat er een systeem fout speelde, maar binnen 1 seconde had ik een mail in mijn inbox met promotiecode.
07-03-2012 online besteld en betaald.
nu is het even wachten
En ook ik hou jullie op de hoogte.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vergeet je de Skype Camera nu niet?

Deze is gratis bij de 40HX720.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
Mickeyvdb
Bezoeker

Gisteren de wifi dongle in ontvangst mogen nemen.

Vanzelfsprekend 's avonds meteen uitproberen en het werkt prima.

Alles bij elkaar heeft er dus maar twee en een halve week gezeten tussen het opsturen van de documenten en het ontvangen van de dongle.

Wat mij betreft complimenten voor de snelle verwerking.

Voor de mensen waar de hele procedure niet goed verloopt hoop ik dat het uiteindelijk toch nog goed komt.

profile.country.nl_NL.title
joenos
Bezoeker

Vrijdag 9 maart maar eens gebeld naar 'Frankrijk', kreeg een erg slecht nederlands sprekende belg/frans aan de telefoon maar binnen 1 minuut een mail gekregen met de voucher code voor de PS3 en de melding dat in de loop van volgende week de skype camera zou worden opgestuurd.

Dus meteen de PS3 besteld in de online sony shop. En betaald. Toen dinsdag maar even gebeld naar een 020 (A'dam) nummer en kreeg warempel weer een belg aan de lijn. Maar de medewerker vertelde mij dat alles goed was en dat de PS3 vandaag verstuurd zou worden. Er jahoor me PS3 is binnen.

Suc6 alle,

profile.country.nl_BE.title
Jupeline
Nieuw

kan ook enkel met tevredenheid reageren !!

tv 22/02 gekocht (46hx820)

09/03 cmd camera geleverd

15/03 ps3 geleverd

alles fatsoenlijk gecommuniceerd

bedankt Sony !!!!

profile.country.nl_NL.title
sander123456
Bezoeker

Beste Sony,

Ik wil hierbij ernstig mijn beklacht doen tav uw belofte en service. Ik heb in februari een hele mooie Bravia LCD tv gekocht van en thusibioscoopset. Naast het feit dat de tv gewoon heel mooi is ben ik ook overstag gegaan omdat de aanbieding die toen gold erg interessant is. Namelijk een Playstation voor 69 euro en een skype cam. Ik heb precies de procedure gevolg en de hele boel naar Frankrijk gestuurd. Vervolgens krijg ik in maart een reactie met bedankt dat u voor ons product hebt gekozen maar wij ontvangen maar naast de reeds ontvangen kassabon ontvangen wij graag de orginele EAN code, hier had ik al een kopie van bijgevoegd. Vervolgens heb ik de orginele eancode uit de doos geknipt en alsnog toegestuurd. Dit is 20 maart geweest. Vervolgens hoor ik niks maar dan ook niks meer het is inmiddels bijna 2 maanden later!! Mijn kinderen kijken al 3 maanden er naar uit en hebben reeds spelen gekocht alleen ik hoor niks. Ik heb al met Frankrijk gebeld en daar krijg je een antwoord van nou wij hebben niks ontvangen dus dan doen we ook niks.

Ik verzoek u dan ook om uw verantwoordelijkheid als Sony Nederland te nemen en er zorg voor te dragen dat dit fatsoenlijk wordt afgehandeld. U bent tevens van harte welkom om een keer bij mij van de mooie televisie te genieten maar ik verwacht dan wel dat u een playstation meeneemt:-)

Ik ga er vanuit dat u dit naar behoren oplost en mijn niet terug verwijst naar een call center met digitaal geinstureerde mensen.

Mvg,

Sander 

Message was edited by: -Tycho-

Persoonlijke info verwijderd.