annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BLuetooth probleem Iphone 4 Sony MEX-BT3800U

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
checkit44
Bezoeker

BLuetooth probleem Iphone 4 Sony MEX-BT3800U

Goedendag,

Sinds vorig jaar augustus in het bezit van een MEX-BT3800U. Hierop een Iphone 3GS aangesloten via

Bluetooth. Funtioneerde prima, nu in het bezit van een Iphone 4 met dezelfde firmware, echter de telefoon

ziet de autoradio niet. De Iphone 3GS wel, ook al een andere Iphone 4 getest, zelfde resultaat.

Wat kan hier aan de hand zijn?

Groeten Patrick

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr checkit44,

Welkom op het Sony Forum,

Heeft u al gekeken op onze Support website op het model van de radio voor comptabiliteits onderwerpen?

Zie http://support.sony-europe.com/eve/compatibility/index.aspx?m=MEX-BT3800U

Volgens de informatie zou een iPhone 4 voorzien van firmware iOS4.1 werken.

ModelHandsfree bellenEen gesprek maken via de telefoonVoice DialAudiobestanden
Ontvangen oproepen/opnieuw bellenStemweergave via autoluidsprekersActivering via autoradioStreamingTracks overslaan
AppleiPhone 3Goo---
AppleiPhone 3GSoo-o-
AppleiPhone 4 FW iOS4.1 ooooo

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr checkit44,

Welkom op het Sony Forum,

Heeft u al gekeken op onze Support website op het model van de radio voor comptabiliteits onderwerpen?

Zie http://support.sony-europe.com/eve/compatibility/index.aspx?m=MEX-BT3800U

Volgens de informatie zou een iPhone 4 voorzien van firmware iOS4.1 werken.

ModelHandsfree bellenEen gesprek maken via de telefoonVoice DialAudiobestanden
Ontvangen oproepen/opnieuw bellenStemweergave via autoluidsprekersActivering via autoradioStreamingTracks overslaan
AppleiPhone 3Goo---
AppleiPhone 3GSoo-o-
AppleiPhone 4 FW iOS4.1 ooooo

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
erikvank
Bezoeker

Mijn iPhone 4 heeft inmiddels iOS 4.3.5. Nieuwer dus dan wat hier bovengenoemd staat. In de betreffende compatibiliteitstabel wordt het besturingssysteem niet meer genoemd, maar gewoon iPhone 4. KAn ik er dan van uit gaan dat alle iPhone 4's gewoon werken met bluetooth bellen? Of zou ik echt specifiek iOS 4.1 moeten hebben?

Groeten,

Erik

profile.country.nl_NL.title
checkit44
Bezoeker

Hallo,

Het is jammer maar deze autoradio ondersteunt enkel firmware 4.1, inmiddels zitten de iphones al op 4.3.5, wat betekent dat dezeniet meer over bluetooth werken. Downgraden naar 4.1 gaat niet ivm de handtekening die Apple niet meer verstrekt.
Dit probleem is naar mijn idee alleen op te lossen als er een firmware update voor deze autoradio wordt uitgebracht met ondersteuning tot 4.3.5.
Het sterke punt van deze autoradio is nu verloren gegaan, en dat is erg jammer. Als dit vooraf kenbaar wordt gemaakt, had ik waarschijnlijk niet voor deze autoradio gekozen.

Mvg Patrick

profile.country.nl_NL.title
checkit44
Bezoeker

Hallo,

Het is onbegrijpelijk voor mij dat deze autoradio enkel firmware 4.1 ondersteunt, inmiddels zitten de iphones al op 4.3.5, wat betekent dat deze niet meer over bluetooth werken. Downgraden naar 4.1 gaat niet ivm de handtekening die Apple niet meer verstrekt.
Dit probleem is naar mijn idee alleen op te lossen als er een firmware update voor deze autoradio wordt uitgebracht met ondersteuning tot 4.3.5.


Het sterke punt van deze autoradio is nu verloren gegaan, en dat is erg jammer. Als dit vooraf kenbaar wordt gemaakt, had ik waarschijnlijk niet voor deze autoradio gekozen.

Mvg Patrick