annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DAV-DZ340 extra speakers

TomMietje
Nieuw

DAV-DZ340 extra speakers

Een vriend van mij heeft een DAV-DZ340 en vroeg aan mij (elektricien) of hij daar nog een extra speaker op kon aansluiten voor zijn serre.

Ik weet hier het antwoord niet op dus bij deze de vraag;

Is het mogelijk nog een extra speaker aan te sluiten op deze set?

Rechtstreeks aansluiten parallel met een standaard speaker zal niet lukken verwacht ik maar misschien met iets van een tussen versterker?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Helaas is er geen audiouitgang aanwezig voor een extra versterker, blijf dus alleen rechtstreeks aansluiten op de speakeruitgang d.m.v. een keuze schakelaar over.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat is een Blu-ray surround set en die werkt eigenlijk alleen met de bijgeleverde speakers. 

Je kunt wel andere speakers aansluiten, mits je de juiste aansluiting erop zet. Maar dat is nogal zonde. 
Meer is niet mogelijk, omdat er geen extra aansluitingen zijn en het apparaat daar ook niet mee om kan gaan. 

Wilt hij muziek luisteren in kamer A en in kamer B ook? 

 

Wat wel kan is dat deze speakers aangesloten worden op een receiver. Moet je de kabels alleen verknippen. 
Iets als de STR-DN1070 kan twee zones aan. Dus dan kunnen er twee extra speakers aangesloten worden voor in een andere ruimte. Daar kan een andere bron tegelijktijdig op afgespeeld worden. 
Prijziger, maar werkt wel :wink: