annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

dolby suround of neural x

profile.country.NL.title
bloop1969
Ontdekker

dolby suround of neural x

Hoi allemaal ik heb een sony htst -5000 7.1 kanaals hoe kom ik aan de juiste geluids instelling om het dolby atmos goed over te laten komen met de 3d surround of met neural x

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit wordt toch automatisch gedaan d.m.v. aanwezige software aan de bron voorzien is van Dolby Surround of Netual X?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bloop1969
Ontdekker

nee dat kan je zelf instellen of ik moet de tv er niet goed op geinstaleerd hebben heb je anders een advies om dolby atmos goed over te laten komen 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens deze info:

[Audio-upmix]
U kunt prioriteit geven aan een van de upmix-instellingen. De upmixtechnologie verhoogt het aantal kanalen op de bron.
[Dolby Surround]: de Dolby Surroundupmixer breidt de audio-inhoud uit naar meerdere kanalen. Deze kan afgespeeld worden op een meerkanaalsluidspreker, inclusief hoogteluidsprekers.
[Neural:X]: Neural:X is de nieuwste upmix-technologie van DTS waarbij het 5.1- en 7.1-stereokanaal uitgebreid worden naar meerdere kanalen. Deze kan afgespeeld worden op een meerkanaalsluidspreker, inclusief hoogteluidsprekers.

Opmerkingen
•[Dolby Surround] heeft prioriteit wanneer het invoerformaat Dolby is. [Neural:X] heeft prioriteit wanneer het invoerformaat DTS is.
•Afhankelijk van het geluidsveld is er mogelijk geen geluid voor hoogteluidsprekers.

Link gebruikers handleiding blz61

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!