annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DVD's spelen goed af, MP3 niet

OPGELOST
hansbaars
Nieuw

DVD's spelen goed af, MP3 niet

Ik heb Sony STR-DG700 met daarop aangesloten een Popcorn A110.

Sinds een week is de muziek afgespeeld via MP3 bestanden niet om aan te horen. Het kraakt, lijkt alsof de boxen opgeblazen zijn. Sony al gereset, Popcorn gereset naar fabrieksinstellingen. Boxen vervangen, optische kabel vervangen, niets helpt.

 

Echter als ik een DVD afspeel en de Popcorn is aangesloten op VIDEO1 zie je bij het aanzetten even de melding "PCM 48" verschijnen of in andere gevallen "Dolby Digital 2/0" afhankelijk van de DVD. Bij muziek afspelen verschijnt telkens "PCM 44.1" en daar lijkt het dus mis te gaan. Niet alleen MP3, maar ook WMA en FLAC bestanden zijn niet meer om aan te horen.

 

Iemand een idee? Dank alvast

 

Groeten,

Hans

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je dit ook als je een ander apparaat aansluit? 

Klinkt inderdaad vreem dit. Alsof de versterker niet juist het geluid kan ontvangen van de speler. 

Als je bijvoorbeeld een laptop of andere speler aansluit, kan je achterhalen of het aan de versterker of je popcorn hour ligt. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

hansbaars
Nieuw

Ik heb de popcorn rechtstreeks aan de TV aangesloten, zelfde probleem.

Dus ik ben bang dat de popcorn het begeven heeft.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Heb je dit ook als je een ander apparaat aansluit? 

Klinkt inderdaad vreem dit. Alsof de versterker niet juist het geluid kan ontvangen van de speler. 

Als je bijvoorbeeld een laptop of andere speler aansluit, kan je achterhalen of het aan de versterker of je popcorn hour ligt. 

hansbaars
Nieuw

Ik heb de popcorn rechtstreeks aan de TV aangesloten, zelfde probleem.

Dus ik ben bang dat de popcorn het begeven heeft.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Fijn om te horen dat het opgelost is. Vervelend dat de popcorn hour overleden is natuurlijk. 

 

Misschien valt het binnen de garantie?