annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen connectie WF-1000X met Headphones Connect (op Sony Experia XZ Premium An8.0.0)

vdrz52
Nieuw

Geen connectie WF-1000X met Headphones Connect (op Sony Experia XZ Premium An8.0.0)

Vandaag WF-1000X aangeschaft. Firmware update geïnstalleerd. Daarna Headphones Connect app op iPad geïnstalleerd en op mijn Sony Experia XZ Premium. 

Werkt goed op de iPad: app laat de WF-1000X zien en ik kan alle instellingen gebruiken uit de app.

Echter op mijn Sony Experia gaat het mis: handmatig en middels NFC koppelen lukt niet. De oordoppen koppelen wel via Bluetooth en ik kan dus b.v. telefoneren en Spotify luisteren. Echter de app geeft aan dat de verbinding is mislukt en ik zie dus de WF-1000X niet verschijnen in de app en kan dus via de app ook niets regelen.

Van alles geprobeerd: app weggooien en opnieuw installeren. De oordopjes terug naar fabrieksinstellingen etc. etc. Het resultaat blijft hetzelfde: verbinding mislukt.

Is bovenstaande herkenbaar en heeft iemand een oplossing ???

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hey @vdrz52

 

Ik heb dezelfde oordopjes. Het lijkt erop dat de audio codec die gebruikt wordt een luisterapparaat is en de belfunctie (microfoon) niet gezien wordt. 

Je kunt de bluetooth koppeling wijzigen als je het apparaat verbonden hebt in je instellingen. Hoewel het wel vreemd is dat NFC niet werkt. 

 

De NFC chip onderop de case heb je geprobeerd neem ik aan? 

 

Het kan zijn dat je telefoon opnieuw opgestart moet worden, of dat er een fout in Android zit. 

Dat laatste kun je checken door in de instellingen naar onderen te scrollen en het vraagtekentje met support bij aan te tikken. Daar kun je je bluetooth functionaliteit testen.