annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

GMT-G2NIP

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

GMT-G2NIP

Welke draadloze speaker is geschikt voor de CMT-G2NIP. Sony heeft veschillende draadloze speakers in verschillende prijsklassen maar ik weet niet goed welke geschikt is .

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Bedoel je Multi-room? Deze speler ondersteunt dat namelijk niet...

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

Ik kan dus geen draadloze speakers gebruiken? Kan ik dan andere apparaten gebruiken , via media streaming of zo?

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

gewoon een draadloze speaker in een andere kamer, is dat al multiroom? Ik zou namelijk mijn radio in de living willen zetten en aansluiten op mijn computer , ik weet dat dat kan, en draadloos willen luisteren in mijn keuken. Is er geen andere oplossing?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik haal nu twee dingen door de war. 

Je wilt de radio in de ene kamer zetten en verbinden met een PC in de andere. Dat kan draadloos ja, via DLNA. 
En je wilt daarnaast de speakers die op de radio zijn aangesloten, draadloos koppelen en weer een andere kamer afspelen? Misschien als je de speakers via een ander apparaat draadloos maakt? 

Wat Sony aanbiedt is Multi-room. Bij compatiebele producten kun je een draadloze speaker koppelen aan andere apparaten. Een receiver met dergelijke speakers, soundbar, radio of iets anders wat het ondersteund. 
De draadloze speakers waar ik op doel is een SRS model (voorbeeld).

profile.country.BE.title
patjepost
Lid

In theorie moet dat mogelijk zijn, eigenlijk heb ik een dure miskoop gedaan want draadloos werkt hij zo goed als niet, soms werkt het maar meestal werkt het niet. Hij valt plots uit en dan zegt hij "no connect". Vroeger werkte hij nog redelijk , een liedje of tien, en dan viel hij uit, maar nu is het nog erger. Eigenlijk werkt enkel de fm tuner, en dan nog, als het weer tegenzit is ook die verbinding slecht  en kan ik enkel naar de vrt luisteren zonder storing. Daarom dat ik hem in de living wil zetten en rechtstreeks verbinden met de computer of de distributie om digitaal te kunnen luisteren , maar dan ik niet meer luisteren in de keuken, daarom zou ik een manier willen vinden om toch te kunnen luisteren in de keuken, eventueel een goedkoper apparaat maar dat draadloos wel goed werkt en waar ik op kan luisteren naar internet radio's en eventueel dab, want dat heb ik nu ook niet.