annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ht-ct290

profile.country.NL.title
Zoiprantekas34
Nieuw

Ht-ct290

Ik kan de subwoofer niet harder zetten, met afstandsbediening is het op max nog te laag. De musiccenter app vindt de sounbar/subwoofer niet. Ik wil meer geluid uit de subwoofer iemand tips hoe?

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Zoiprantekas34, 

 

Welkom op de community! 

 

Ik hoop dat de communityleden tips hebben. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Ik heb onlangs de HT-CT290 aangeschaft ter vervanging van een Philips soundbar. Ik vind de weergave van de sub woofer ver beneden verwachting. Middels de afstandbediening kan het volume van de sub woofer ingesteld worden, maar vooral bij normaal huiskamer gebruik zijn de lage tonen nagenoeg niet te horen. Dit resulteerd in een blikkerig geluid, wat nauwelijks een verbetering is van de matige luidsprekers in de flat screen tv.

Graag een software update beschikbaar stellen, waarbij het volume van de sub woofer progressiever reageerd op de volumeknop.

Het kan niet de bedoeling van Sony zijn dat ze een soundbar met een slechte kwaliteit geluid verkopen. Tot het moment dat de software update beschikbaar is zie ik de aankoop als een miskoop.

 

Vr.gr., Thijs

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor je feedback Thijs, ik heb het voor je aangekaart.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is de "night-mode" actief???

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Hij staat ingesteld op muziek en de sub woofer maximaal.

profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Is er al nieuws? Update onderweg?

Anonymous
Niet van toepassing

Wat je kunt proberen is om de subwoofer te verplaatsen, probeer in de ruimte een hoek te zoeken. Ik heb niets gehoord over een eventuele update, maar de CT290 zit nu eenmaal aan de onderkant van de markt. Als je niet tevreden bent met de geluidskwaliteit denk ik dat je toch moet overwegen om een step-up aan te schaffen.

profile.country.NL.title
M.....
Ontdekker

Hallo Arthur, om na een paar weken al een step-up te moeten maken lijkt mij geen goed advies, daarmee wordt deze aanschaf weggegooid geld. Het zal dan zeker geen Sony worden. Je mag toch wel van Sony verwachten dat ze ook aan de onderkant van de markt hun naam hoog willen houden. Voorheen had ik een Philips soundbar voor de helft van de Sony prijs met een veel betere geluidskwaliteit, jammer genoeg ging de optische ingang kapot en moest ik een alternatief vinden. Als de Philips nog leverbaar was had ik die weer gekocht.

Als ik (achteraf, tot mijn spijt) de diverse recensies nalees over dit type  komt telkens dezelfde klacht naar voren. Met een update worden zij ook allemaal geholpen.

Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb jullie feedback doorgezet, meer kan ik niet voor jullie doen helaas.