annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ht-xt100 soundbar geeft communicatie fout met KD-49XD7004

dyrouwe
Nieuw

ht-xt100 soundbar geeft communicatie fout met KD-49XD7004

De tv geeft constant aan dat er een communicatie fout optreed met mijn ht-xt100 soundbar. Ik heb al verschillende kabels geprobeerd, gereset en de tv en soundbar van de stroom afgehaald. Vervolgens is er dan even audio via de soundbar waarna het probleem weer optreed.

 

De sofware van de tv is geupdatet, de sounbar een keer gereset en er zijn verschillende HDMI kabels gebruikt op HDM 3 (ARC) poort.

 

Helaas blijft dit probleem terugkomen, de telefonische helpdesk heeft een reset van de soundbar geadviseert. Ook dit loste het probleem alleen tijdelijk op. Overige HDMI apparaten in gebruik met de tv zijn; KPN tv ontvanger, Playstation 4 en een Streambox® Pro Mediaplayer.

 

Weet iemand een oplossing?

 

Groet Dyon

Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Waarschijnlijk is het een HDMI communicatie probleem met een van de apparaten.

Verwijder de HDMI verbinding een van de apparaten uit de XD7004, totdat het probleem weer voordoet. Anders geeft het verwijderde apparaat het HDMI probleem. Als het probleem nog steeds voordoet koppel het volgende apparaat los van de XD7004. enz.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
dyrouwe
Nieuw

Okay, dankjewel voor je reactie, ik ga het zsm uitproberen. Als een van de andere apparaten dit veroorzaakt, kan ik de soundbar dan alleen met de optische audio kabel gebruiken. Of zijn er nog andere oplossingen?

 

Groet Dyon

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Via de Optische aansluiting is het alleen niet mogelijk om de XT100 te bedienen via de afstandbediening van de XD7004 als je deze gebruikt, zo niet kan je ook proberen om Bravia Sync uit te zetten in de XD7004.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!