annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Instellen MDR-XB950B1

profile.country.NL.title
pocoloco75
Nieuw

Instellen MDR-XB950B1

Hallo,

 

Ik heb een vreemd probleem. Deze week de bluetooth headset typy MDR-XB950B1 ontvangen. Ik heb de android apps van Sony t.w.: Music Center en Haedphones geinstalleerd op mijn tablet en vond daar een fantastische instelmogelijkheid. Het was gebaseerd op het luisteren naar bepaalde geluiden en als je dat in de headset hoorde kon je dat bevestigen of ontkennen. Zo werkte je a.h.w. een heel programma door met aan het eind perfecte instellingen aangepast aan jouw gehoor. Tot zover super... Omdat ik vlak voor een vakantie zit wilde ik mijn tablet even opschonen, dus terug gezet naar de fabrieksinstellingen enz enz.Ook uiteraard de 2 genoemde Sony apps weer geinstalleerd en nu komt het: ik kan op geen enkele manier die mooie instel mogelijkheid zoals hierboven beschreven terugvinden. Het lijkt net alsof het helemaal niet meer bestaat. Ik zou graag willen weten of iemand weet waar ik dit terug kan vinden want ik ben al een hele tijd aan het prutsen en zoveel mogelijkheden hebben genoemde apps niet maar nergens meer terug te vinden. Ook nog even getest met de headset bedraad of het wellicht daarmee te maken heeft en tevens getest op mijn telefoon maar nergens meer. Wie weet raad.....??? Alvast bedankt, grt Hans

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wanneer u de app "Sony | Headphones Connect" op uw smartphone installeert, kunt u het volgende doen.

  • Het resterende batterijniveau van de headset weergeven
  • CLEAR BASS (Electro Bass Booster) instellen
  • De geluidseffectmodus (VPT) selecteren

 

Link

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
pocoloco75
Nieuw

Hoi,

 

Bedankt voor de reactie maar die instellingen ken ik wel, het gaat mij om een instelling waarbij je een stuk of 10x een geluid kan horen en je moet aangeven of je het hoort of niet, afhankelijk van het antwoord wordt er iets bijgesteld of niet en zo kom je,  voor mij althans, tot een hele goede afstelling. Ik kan er ook nergens meer iets van vinden met Google en toch heb ik het gebruikt....het blijft heel vreemd wellicht dat er een combinatie van appjes op mijn tablet stond die hiertoe geleid hebben maar het was zeer beslist iets van Sony.

 

grt en bedankt voor de moeite,

 

Hans