annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

MDR-1RBT ruistoon linker oorschelp

Doator
Nieuw

MDR-1RBT ruistoon linker oorschelp

Hallo allemaal,

 

Ik heb sinds vanochtend mijn MDR-1RBT koptelefoon in gebruik genomen na een nacht opladen.

Ik hoor een (zachte) hoge pieptoon in de linker oorschelp dat ik enkel kan omschrijven als elektronische ruis (Accu?).

Herkennen andere gebruikers van deze koptelefoon dt probleem?

Gaat dit geluid op den duur weg of is deze koptelefoon 'dead on arrival'?

 

Ik wacht op jullie reactie!

Bij voorbaat dank voor jullie tijd.

Wilco 

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Welkom Doator,

 

Ik heb zelf geen ervaring met dit product, maar aangezien dit een draadloze hoofdtelefoon is: zou het misschien te maken kunnen hebben met interference van randapparatuur? 

 

Persoonlijk zou ik toch direct even een mailtje sturen naar Support + je leverancier om dit alvast even te melden, je hebt het immers nog maar net in gebruik genomen:

 

http://www.sony.nl/support/nl/contacts/dna

 

Verder zie ik ook dat het model MDR-1RNC over speciale ruisonderdrukking technologie beschikt. Weliswaar iets duurder, maar misschien toch iets om in het achterhoofd te houden? 

 

https://www.sony.nl/electronics/hoofdtelefoons/t/hoofdtelefoon-met-hoofdband

 

Succes ermee in ieder geval! 

 

Mvg,

Arthur

 

 

Doator
Nieuw

Dag Arthur,

 

Bedankt voor het ontvangst! :slight_smile:

 

Betreffende de interference: Ik heb twee andere BT-headsets, de SHB9100 van Philips en de WP-350 van Creative , die dit geluid niet maken! Ik herken het geluid van de Creative EVO ZxR dat ik hiervoor had. Deze is bij testen defect verklaard. 

 

De pagina om een email te versturen werkt helaas niet. Onderin worden meldingen gemaakt dat de waarde niet 7 van 7 is en een andere waarde gen 9 van 9 is. Ik zal van de week zelf bellen met Sony. :wink:

 

De MDR-1RNC is geen optie voor mij omdat ik een bluetooth headset wil. Toch bedankt voor het meedenken! :slight_smile:

 

 

Anonymous
Niet van toepassing

Graag gedaan, hoor. Voor wat betreft het emailen naar Support: je zou nog even kunnen proberen van browser te wisselen, dit wil soms wel eens helpen. Anders toch maar even bellen inderdaad. :slight_smile: