annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe producten Sony op IFA 2015

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Nieuwe producten Sony op IFA 2015

Op de IFA weer het genoegen gehad onder de bezielende leiding van Eric Kingdon (aka de oren van Sony) langs de nieuwe audio producten (en de nieuwe HDR 4k projector :smileywink:) te lopen.ifa 9.jpg

 

Ook de nieuwe lijn hoofdtelefoons h.ear gezien en gehoord, heel niet slecht! De eerste hi-res noise-cancelling in-ears waren ook beschikbaar, maar mijn oorvorm is totaal ongeschikt voor in-ear dus die heb ik niet getest :laughing:

 

ifa 10.jpg

 

Ben even de specs kwijt van deze set, maar wat een geluid uit zo'n kleine set!

ifa 11.jpg

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Die laatste is de CAS1 :slight_smile:

 

Mooi High-res setje! 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Laten we het Q (Eric)  het maar niet al te kwalijk nemen, het is een genot om Eric voor de groep hebben te staan.

 

Heb veel leuk 2015 producten op de IFA gezien, mijn verlanglijstje is behoorlijk lang geworden.

Bezig met met het opsturen van mijn verlanglijst naar Vincent, kan alleen niet zo gauw een postzegel vinden. :wink:

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ben wel benieuwd wat voor jou de meest opvallende producten waren, Ton?

Heb je nog andere super users gezien / gesproken?
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De Xperia lijn 2015,

Met de top produkten Z4 en Z5, maar ik ga eerst maar eens voor de Smartband 2 naar aanleiding van mijn gezondheids ervaring in 2014.

Wat een ervaring met de nieuwe 3D-vieuwer, het is echt niet te geloven wat deze 3D bril voor een beleving geeft.

Ben heel benieuwd wat de Sony domotica allemaal gaat voorstellen.

 

De Super Users uit Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje gezien gesproken en mee uit eten geweest,  en natuurlijk het opperhoofd Peter S uit .DE.

Ook enkele bekende van Sony Europe die ook regelmatig op de Super Users meeting aanwezig zijn.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Peter heb ik inderdaad ook ontmoet, en een van de Super Users uit Frankrijk. 

Ik was er van woensdag tot en met zaterdag, maar meesten waren er denk ik later pas.

 

En op de andere booths? Uiteraard zijn we hier enigszins Sony-minded :wink: maar kan me voorstellen dat de andere merken in jouw interesse gebied wel het een en ander hebben laten zien.