annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Software NWZ-E464 installeren?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Syllie2
Bezoeker

Software NWZ-E464 installeren?

Heb afgelopen kerst een Sony NWZ-E464 gekregen.

Thuisgekomen wilde ik de software installeren, maar dit lukt niet.

Wanneer ik de kabel in de USB-poort steekt, komt er geen nieuwe schijfstation of "draagbare apparaten" tevoorschijn.

Hoe kan ik toch bij de Set up komen en de software installeren?

Voor de duidelijkheid: ik ben een echte digibeet, dus een stap-voor-stap-uitleg zonder moeilijke woorden is nodig...

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Rietje90,

Welkom op het Forum. Dit Forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

 
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

 

Tycho
Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
robweeda
Bezoeker

Ik heb gisteren een NWZ-E464 gekocht en mijn speler werkt ook niet op de USB poort van Windows 7computer. Kan ik ergens  een driver downloaden? Iemand die voor Syllie2 en mij een oplossing weet?

profile.country.nl_NL.title
Frieda58
Bezoeker

Hier precies hetzelfde probleem: walkman aan win7 (64 bits) aangesloten. PC geeft foutmelding dat de driver niet bestaat. Apparaatbeheer laat WALKMAN zien, met geel uitroepteken. Driver door pc laten zoeken geeft geen resultaat. Driver bij Sony kan ik ook niet vinden.


Wel heel vervelend. Iemand die hier iets op weet?

profile.country.nl_NL.title
Rietje90
Bezoeker

Ik heb precies het zelfde probleem als Frieda58, maar dan met het type NWZ-B162.

Overigens doet ie het wel bij mijn huisgenootje.

Maar ik zou graag willen weten hoe dit te verhelpen is!

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Rietje90,

Welkom op het Forum. Dit Forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

 
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

 

Tycho
Forum Moderator