annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony DAV-S550, geeft NO DISK weer

bendegr
Ontdekker

Sony DAV-S550, geeft NO DISK weer

Hoi iedereen,

 

Ik heb een Sony DAV-S550, en toen ik wakker werd vanochtend toonde hij alleen NO DISK. Vaag op de achtergrond staat ook READ7. Ik heb geprobeerd het service menu in the komen maar dat lukte niet. Ik kan het radio menu en het speaker setup menu wel gewoon in, maar het laat me niet naar Video 1 of 2 toe. Ik gebuik eigenlijk alleen de video 2(SPDIF) dus de disk drive maakt mij niet eens uit. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien het nog steeds een mooi systeem is dat niet helemaal kapot lijkt.

 

Ben

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Waarom kun je niet in het service menu komen? 


Als dat niet mogelijk is, hint dat toch dat er iets meer stuk is dan je denkt. 

bendegr
Ontdekker

Als ik het probeer zie ik alleen maar NO DISK het overnemen. Zelfs wanneer ik het probeer vanuit de nog wel werkende radio functie...

bendegr
Ontdekker

Ik kan hem dus niet op DVD zetten... stop en display tegelijk indrukken lukt wel, maar als ik dan aan volume ga draaien staat er weer no disk

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dan denk ik dat het moederbord stuk is. 

 

Op zich, 14 jaar voor een speler is geen onaardige leeftijd :slight_smile:

bendegr
Ontdekker

2 hands een half jaartje is wel jammer... :wink: Ik ben best handig met electronica, kan ik niet iets bekijken?

of de hele dvd drive uitschakelen zodat ik wel spdif kan gebuiken oid? Alvast bedankt!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je kunt met een beetje Googlen kan je de service manual vinden. Daar staat het apparaat technisch omschreven. 
Misschien dat je daar mee verder komt.