annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ICF-SW55

profile.country.NL.title
Shortwaver55
Nieuw

Sony ICF-SW55

Hello Sony lovers,

Hoe komt het dat de Sony ICF-SW55 wereldontvanger, die geproduceerd is in de periode 1992-1996 , , heel langzaam haar maximale volume kwijtraakt op de ingebouwde luidspreker ? Ik heb in mijn grote ICF-verzameling nu 2 SW-55"s(in de bekende koffertjes) en alle twee hebben bij de hoogste stand van de volumeschuif nog maar ca. 20% van het oorspronkelijke volume. Sluit je echter een oortelefoon aan of sluit je de SW-55 aan op een versterker dan schijnt het volledige volume wel te halen te zijn. Weet iemand onder de "shortwavers" of dat bij dit toestel meer voorkomt en wat daar de oorzaak van is ? En natuurlijk...... hoe is de oorspronkelijke volumesterkte weer terug te krijgen ?

Thanks for your support !!!!

Pieter - Bennekom.

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
fred-dy
Lid

vorige week de radio naar reparateur gebracht ,ben benieuwd en laat de afloop weten

vast bedankt voor reacties

profile.country.NL.title
fred-dy
Lid

dank je Rene voor uitvoerig verslag ,ik heb de radio naar een reparateur gebracht die ervaring heeft met wat oudere audio spullen.

Dus ben benieuwd, heb wel op marktplaats aanbiedingen gezien maar waarschijnlijk schiets je er toch niets mee op daar dat ook oude electronica betreft.

profile.country.NL.title
Himeros
Ontdekker

Ik heb nog niet gelezen of het gelukt is om je Icf-55 te repareren, dan kan ik die van mij misschien daar ook heen sturen, plus nog een ander probleem, dat mijn antenne kapot is en vervangen door een originele moet worden vervangen. Benieuwd naar je antwoord,

 

met vriendelijke groet,

Hartie

Den Haag

profile.country.NL.title
Shortwaver55
Nieuw

Nee , mijn ICF-SW55 is nog niet gerepareerd. Schijnt duur te zijn. Tussen de 100 en 150 euro. Heb in mijn Sony ICF- verzameling 4 SW-55 toestellen. 2 Daarvan hebben dezelfde kuren : nauwelijks nog volume op de eigen speaker maar via koptelefoon-aansluiting prima via externe luidsprekers. Ga die twee aanbieden op Marktplaats voor de "heren electronica-ingenieurs" onder ons.
Groet. Pieter.

Outlook voor Android downloaden
profile.country.NL.title
Himeros
Ontdekker

Oke jammer dat ze niet gemaakt zijn, misschien wil ik er wel 1 overnemen, omdat ik er een wil met nog de originele antenne erin, bij die van mij hebben ze er een gewone ingezet, die er ook niet in hoort, ik lees je antwoord nog wel dan, of anders een berichtje naar mijn email h.a.hagedoorn@ziggo.nl

 

met vriendelijke groet,

Harrie

Den Haag

profile.country.NL.title
j.smit-1957
Nieuw

Waar is het reparatie centrum voor de Sony. Wil graag het geld ervoor uitgen voor reparatie 

Anonymous
Niet van toepassing

Welkom bij de Community. Voor vragen over reparaties kun je het beste contact opnemen met de Ondersteuning. Hier vind je een contactformulier.