annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Mex-BT3900U

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Elbert86
Nieuw

Sony Mex-BT3900U

Beste,

Ik heb sinds een weekje de Sony Mex-BT3900U, echter ondervindt ik problemen met het USB gebruik.

In het begin werkte de USB functie, maar nu als ik mijn auto in stap de radio erin doe hem aan zet en dan een USB stick erin stop dan reageert ie daar niet op, de source staat uiteraard op USB.

Ook als ik hem eruit haal dan zegt ie wel "No Device" als ik hem dan terug erin stop dan blijft ie zeggen "No Device". Na 10 keer het frontje los te halen en weer erin te klikken met de USB er nog in of de USB eruit en front los en weer erin, dan werkt het weer.

Dit is erg vervelend, de rest van de functies werken allemaal perfect.

Graag zou ik een oplossing hebben.

Met vriendelijke groet,

Elbert

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Elbert,

Welkom bij Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Wanneer u een snelle reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Elbert,

Welkom bij Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Wanneer u een snelle reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Tycho

Moderator