annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Music Center

profile.country.NL.title
majanse97
Nieuw

Sony Music Center

Mijn ST5000 soundbar zit in subnet/vlan 10, mijn telefoon met de Sony Music Center app zit in subnet/vlan 20. Als ik de app start ziet hij de soundbar niet meer via het netwerk, wellicht zoekt de app via een broadcast naar Sony apparatuur. Is er een manier om de app te laten werken met de soundbar over een subnet heen? Via welke poort werkt de app? Kan je het ip adres hard opgeven?

 

Voorheen zaten ze in hetzelfde subnet maar dit zorgde ervoor dat internetradio steeds haperde, nu draait hij als een zonnetje. Ik hoor het graag.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je bericht. Ik ga het voor je uitzoeken en kom zsm bij je terug.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Als je bij de ST5000 handmatig de verbinding met de router maakt, dan kun je de IP adressen ook handmatig invoeren.Bij de Sony Music center app kun je verder geen netwerksettings aanpassen. Dus ik vrees dat je er voor moet zorgen dat de soundbar op hetzelfde Subnet zit als waarop de app actief is.

 

Wat nog wel eens wil helpen is om de soundbar gewoon op het 2.4 Ghz wifi signaal te zetten.  Veel mensen kiezen voor de 5Ghz omdat die meer bandbreedte heeft, maar daarvan is het bereik veelal weer wat beperkter waardoor er een minder sterke verbinding met de router is en het geluid ook nog wel eens wil haperen.

 

Of nog beter is om het bekabeld aan te sluiten. Dan is de kans op hapering nog veel geringer.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er wordt alleen gezocht in hetzelfde subnet, dit is ook niet aan te passen in SMC.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!