annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony ss-5GX

Sjonnie535
Ontdekker

Sony ss-5GX

IMG_20150221_211434.jpgHallo,

 

Ik heb een vraag over deze speakers want ik vindt ze net in me kast maar ik weet niet meer hoe ik ze moet gebruiken misschien dat een van jullie mij hierbij kan helpen zou wel tof zijn

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Via google al snel gevonden.

Het vermogen van de speaker is 50W, de impedantie is 8W.

De linkse aansluiting is de min(-) en de rechtse aansluiting is de plus(+) vanaf de versterker.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Sjonnie535
Ontdekker

hallo heel erg bedankt maar ik ben niet zo bekend zou jij me meer er over weten. Ik zou graag willen weten hoe ik met me mobiel of laptop er muziek op kan afspelen. Ik kreeg em van me vader en hij weet er niet meer iets van alvast bedankt of als je een voorbeeld kan vinden zou dat fijn zijn !

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik zou er nog weinig over kunnen vertellen.

 

De 5GX aan de laptop aansluiten zou mogelijk kunnen, als je de audio uitgang gebruikt.

De 5GX aan de GSM zou mogelijk een probleem kunnen zijn.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Sjonnie535
Ontdekker

ja alsnog bedankt maar ik zou serieus geen idee hebben hoe ik ze moet aansluiten op iets en wat ik alllemaal nodig hebt misschien kan jeme  daar wel bij helpen?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dit soort speakers sluit je aan op een versterker of audiospeler. Heb je er geen twee? 
Komen altijd in een setje van twee speakers. 

Sjonnie535
Ontdekker

jaja ik heb er 2van en bedankt ik ga gelijk zoon ding kopen versterker iets http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/SONOS-BRIDGE,10259,450725,179387.html?langId=-11 uhm moet ik dan zoiets hebben of zoon heleee duuren?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dat is geen versterker/receiver. 

 

Dit is wat ik bedoel: http://www.sony.be/nl/electronics/av-ontvangers/str-dh550

 

 

jelliozef
Nieuw

Leuke speakers heb je daar!

 

Mag ik ze niet overnemen? 😉