annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Soundbar HT-CT80 na 15 minutenop Standby

gewoonikke
Nieuw

Soundbar HT-CT80 na 15 minutenop Standby

HOi 

 

Ik iets niet snap van onze soundbar die ik van de week gekocht heb het is de soundbar HT-CT80.

Elke keer na 15 minuten gaat hij op de standby mateloos irritant als je een wedstrijd ofzo zit te kijken in de gebruiksaanwijzing staat alleen dat dat gebeurd maar niet hoe of dat je het kan vermijden ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen . Ik vind het ook fijn als ik in huis aan het werk ben om muziek te luisteren maar als ik dan om de 15 minuten de knop weer in moet drukken vind ik vaag 

 

hopelijk kan iemand mij hier mee helpen 

 

groetjes 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

In de gebruikershandleiding lees ik dat als er geen signaal wordt ontvangen de CT80 na 15 minuten automatisch op standby gaat. 

Via welke ingang wordt de CT80 voorzien van een audio signaal, waar uit komt dit audio signaal?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Martijn44
Nieuw

Ik heb hier ook last van. Zelfde soundbar. Spotify vanaf mobiel(wp, ios en android) via Bluetooth 15minuten, daarna stand-by. De Bluetooth op het mobiel staat dan nog wel aan. Film via optische kabel 15 minuten gepauzeerd, stand-by. Is er een mogelijkheid om die automatische stand-by functie uit te zetten?

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Martijn44

@gewoonikke

 

Het probleem is bekend, en kan worden opgelost door een firmware update.

Maar helaas kunnen wij dit niet zelf en moet dit worden gedaan worden door een extern bedrijf.

 

Elektronica Service Rijnmond

Fermiweg 26

3208 KT Spijkenisse

0181-640607

 

Gaarne een terugkoppeling.

 

Please don't shoot the messenger :wink:

 

Suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!