annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Speaker Pattern op Sony STR-DN86

profile.country.NL.title
bobbagatez
Nieuw

Speaker Pattern op Sony STR-DN86

Hallo,

 

Ik ben nieuw op dit forum, dus excuseer me als ik wat fout doe. Ik heb gezocht op deze website naar een aansluitend topic, maar helaas nog niets gevonden. Wellicht kan iemand me helpen!

 

Ik heb recent een Sony STR DN860 reciever gekocht. Nu heb ik er 7 kleine boxjes en een subwoofer op aangesloten.

een 5.1 set voor bij de televisie en twee boxjes zijn de kabels doorgetrokken naar buiten.

 

Nu kan ik bij de speaker settings kiezen voor 3/2.1 (5.1) of  4/2.1 (7.1). In het laatste geval heb ik buiten dus ook geluid. Dit werkt op zich prima. Maar nou zou ik dit graag via de app doen. Weet iemand of dit mogelijk is.

Of dat je hem bijv. standaard insteld op 7.1 en de twee boxen buiten volledig dempt (ik kan db wel op -10 zetten, maar dan komt er alsnog wel geluid in. Het lijkt een simpele optie, maar helaas is daar volgens mij door sony niet aan gedacht. Ik heb het ook geprobeerd middels custum preset en dan bij de boxjes buiten geen vinkje ervoor zetten, maar dan laat hij ze gewoon ongemoeid en dus op standaard geluidsniveau.

 

Graag hoor ik van jullie of ik iets over het hoofd zie, of dat het wellicht toch mogelijk is :grin:

 

Alvast bedankt!

 

Mvg, 

Bob

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Al eens de Sony Music Center (SongPal) applicatie bekeken?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
bobbagatez
Nieuw

Bedankt voor je reactie! Dat is dus de app die ik bedoel, maar de door mij gewenste opties kan ik niet terugvinden daarin. Als je weet waar ze onder staan, zou ik dat heel graag van je horen!

 

Wellicht zie ik iets gruwelijk over het hoofd, maar ben alle opties al tig keer langs gegaan... 

 

Alvast bedankt!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


<copy PM>
bobbagatez schreef:

 

Ik heb gekeken in deze app. Maar ik krijg niet gevonden waar ik naar ik naar op zoek ben (switchen tussen 5.1/7.1).

Ik  heb wel gevonden dat je via de app kunt switchen tussen input (BD/DVD) en bijv. Sat/CATV, maar niet tussen chanels of dat je evt. voorkeuren voor 5.1 en 7.1 kunt instellen waartussen je kunt wisselen (zoals dat je wel custum preset kan wisselen via de app).

 

Als je me kunt helpen, hoor ik het graag! Als het niet mogelijk is via de app (waar het er volgens mij naar uitziet) dan hoor ik het ook graag.

 

Alvast bedankt!

 


 Helaas bezit ik geen 5.1 laat staan 7.1, kan dus niet op onderzoek voor je. Als het jouw nu niet lukt ben ik bang dat het via een of andere applicatie niet gaat lukken.

Mogelijk heeft een andere gebruiker (VincE) met een DN86 i.c.m. met Video & TV Sideview nog een idee.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!