annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

spoken notifications wh-1000xm3

profile.country.BE.title
IMin9999
Ontdekker

spoken notifications wh-1000xm3

Ik heb sinds enkele weken de sony wh-1000xm3. Ik ben er heel tevreden mee. Een leuke feature is dat je door een korte druk op de NC/Ambient knop, de tijd en ongelezen notificaties te horen krijgt (google assistant staat in het Engels). Vorige week de 4.1.1 firmware update ontvangen en sindsdien werkt dit niet meer.

 

Mijn gsm heeft android 8.0 met de de sony connect app versie 4.1.0

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De koppeling opnieuw maken?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
IMin9999
Ontdekker

Heb verschillende keren geprobeerd de telefoon te ontkoppelen en zelfs een factory reset, maar google assistant schijnt niet te werken na de 4.4.1 update.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Hier schijnen meer mensen last van te hebben. Ik heb het intern gemeld. Zodra ik meer informatie heb over een oplossing laat ik het uiteraard weten!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

De update zou geen verandering moeten brengen in de Noise Cancelling. Wat de functie van de button betreft kan het zijn dat de settings voor deze button in de “Headphones connect app” terug moet aangepast worden. Door de update kan het zijn dat die terug op default gekomen is. Default voor deze button is NC/Ambient selection. In de Headphones connect app moet je NC/Ambient, Google Assistant of Amazon Alexa selecteren als functie.

 

Ik hoor graag of dit werkt.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.BE.title
IMin9999
Ontdekker

Beste

 

In de app staat de nc/ambient knop op google assistant. Als ik op de knop druk hoor ik ook het geluid van google assistant bij indrukken en loslaten, net zoals bij de vorige versie van de firmware. Het enige verschil is dat er nu geen antwoord van assistant komt.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedoel je met 'geen antwoord' dat ze wel zegt 'Noise Cancelling', maar dat vervolgens de Noise Cancelling niet aangaat?

 

Groet,

Bibi

 

profile.country.BE.title
IMin9999
Ontdekker

Neen, De knop staat ingesteld om google assistant te gebruiken, niet nc/ambient. Google assistant antwoord niet meer.

 

Als ik de knop instel om nc/ambient te gebruiken, werkt alles normaal. Maar ik verkies om google assistant te gebruiken en deze functionaliteit werkt niet meer sinds de 4.1.1 firmware update

profile.country.NL.title
wouterdeleeuwecht
Lid

Ik heb precies hetzelfde! 

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Bedankt voor het aangeven van dit probleem. Erg vervelend! Meer mensen lijken problemen te ervaren met hun headphone na de 4.1.1-update. Ik heb dit intern doorgegeven en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra ik meer weet laat ik het uiteraard weten!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi