annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SRS-X88 kapot na update

s666foto
Ontdekker

SRS-X88 kapot na update

Hallo,

 

Recent een tweede SRS-X88 gekocht. Na aankoop apparaat aangesloten met stroomadapter en aangezet. Songpal app gevolgd om verbinding te maken met telefoon. Wifi ingesteld en verbinding gemaakt. Update lampje gaat branden en conform aanwijzingen update gestart. Na update geeft Songpal app aan dat het een SRS-X99 betreft, dit klopt uiteraard niet want apparaat is een SRS-x88. Knoppen op bovenzijde werken nu niet meer, geluid klinkt nergens naar... Kan ik dit zelf verhelpen? Iemand die dit eerder heeft meegemaakt en tips heeft?

 

Groet en dank,

 

Sander

15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

De eerste X88 ook al geupdate?

 

Als het een recent gekocht produkt is, heb je toch nog garantie?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
s666foto
Ontdekker

De eerste X88 ook geupdate en toen heb ik het ook gehad en uiteindelijk onder garantie geruild. Dat zal met deze waarschijnlijk ook moeten. Het doet me ernstig twijfelen over de kwalitiet van het product. Een keer pech hebben kan natuurlijk, maar twee keer hetzelfde! Daarom was ik benieuwd of dit herkend word als een bekend probleem bij deze apparaten... 

 

Dank en groet,

 

Sander

 

(PS wat ook wel heel jammer is het gebrek aan reactie van Sony op mijn support ticket via de klantenservice. Valt me echt tegen van zo'n "groot" merk)

marver3
Ontdekker

Same issue,

i just bought 2x SRS-X88, and speakers request to be updated, i did update 1 speaker and after the update the speaker did not work properly anymore (i did not dare to update the second speaker)

 

1. The volume buttons on the top are mess up, and not funcionning properly.

2. The audio quality does not seem right, like if there is no bass.

4. Tryied to update via USB but did not work.

 

Any ideas how to solve this?

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi marver3, 

 

Welkom bij de Community. Dit is de Nederlandse Community waar we graag de Nederlandse voertaal hanteren, zodat mensen die geen Engels spreken ook de discussies kunnen volgen. Voor hulp in de Engelse taal verwijzen we je graag door naar de Engelse Community die je hier kunt vinden.

 

Welcome to the Community. This is the Dutch Community where we aim to use the Dutch language exclusively, so that people who don't speak English can follow the conversations too. For support in the English language, please write a post in our English Community which you can find here.

 

Alvast bedankt/Thanks in advance!

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik heb nog iemand ontmoet met precies hetzelfde probleem!

Na de update zijn de knoppen verwisseld van plaats en dergelijke!

 

Sony moet zo snel mogelijk een update hiervoor uitbrengen, kan jij Sony snel op de hoogte brengen @JBELD6 ?

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hoi @s666foto,

 

Excuses voor de problemen die je momenteel hebt met je speakers. Dat is uiteraard niet de bedoeling van een update.... Het probleem is inmiddels binnen Sony bekend en we hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te kunnen bieden. 

 

J

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Hi @s666foto,

 

gaat de led nog aan? is er geluid en geen beeld? Is misschien de update onderbroken geweest?
 
 
marver3
Ontdekker

(mijn geschreven nederlandse is niet zo goed, maar ik probeer)

 

Ik heb 2x SRS-X88 gekocht, Ik heb update 1 van de luidsprekers. Na de update, de luidspreker werkt niet meer

 

1. Het volume knoppen op de top zijn verknoeien, en niet op de juiste funcionning.
2. De geluidskwaliteit lijkt niet goed, alsof er geen bas.

3. Op de SongPal app, ik zie dat de firmware van de luidspreker is nu SRS-X99 (ik heb X88)

4. Ik probeerde bij te werken via usb, maar werk niet.

Ik heb deze speakers vorige week gekocht. Zal Sony corrigeren met en software update? Of  moet ik de luidspreaker terugkeer voor een vervanging?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als je de speaker vorige week gekocht hebt, kun je beter terug naar de winkel gaan. Die ruilen het om, want het functioneert nu niet. 


Ik weet niet hoelang het duurt voordat er een fix komt, maar dan ben je direct van je het probleem af.