annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SRS-XB21 verbinden met een Windows 7 PC

profile.country.NL.title
Sureshbs
Nieuw

SRS-XB21 verbinden met een Windows 7 PC

Het lukt niet om de SRS-XB21 bluetooth speaker via bluetooth te verbinden met een Windows 7 PC (64 bit met SP1). Met de interne bluetooth adapter wordt de speaker niet gevonden. Deze adapter is geactiveerd en via de instellingen is aangevinkt dat er contact met bluetooth apparaten kan worden gemaakt. Maar de speaker wordt niet gevonden, terwijl ik de speaker wel op pairing zet. Maar dat lukt dus niet. Ik heb ook de interne bluetooth adapter uitgeschakeld en een externe USB bluetooth adapter aangesloten. De installatie van de adapter verloopt prima en de SRS-XB21 dan wel herkend, maar ik kan het niet gebruiken. Ik krijg de melding dat drivers van het apparaat (de speaker) niet zijn geïnstalleerd. Op een Windows 10 PC en een iPhone wordt wel verbinding gemaakt met de speaker. Op de website van Sony vind ik geen drivers voor deze speaker. Hoe los ik dit op? Anders is het zonde van mijn aankoop. Dank alvast.

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat er op de Sony website geen drivers te vinden zijn is niet zo raar, tenslotte ontbreken de drivers in de PC en dus niet in de XB21. De ontbrekende drivers zal je bij de PC leverancier moeten opzoeken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sureshbs
Nieuw

Het gaat om een Sony Vaio laptop, model SVE151E11M. Geen drivers te vinden op de Sony website. Je zou toch verwachten dat een Sony bluetooth speaker snel vebinding maakt met een Sony laptop. Maar zo logisch lijkt het niet te zijn. Iemand nog suggesties voor een oplossing?.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De VAIO heeft blijkbaar onder W7 de niet de profielen of de ondersteunde codes aanboord

 

 

COMPATIBELE PROFIELEN XB21
A2DP / AVRCP / HSP / HFP / SPP
 
ONDERSTEUNDE CODECS XB21
SBC/AAC/LDAC
 

73's
 
I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!