annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

STR-DN1070 advies gezocht - koppeling met Sony Android tv

Botmeister
Nieuw

STR-DN1070 advies gezocht - koppeling met Sony Android tv

Hallo, ik heb een vraag over de STR-DN1070 in relatie tot mijn onlangs aangeschafde Sony 49 XD8305, model Q3 2016. In het menu Geluid op mijn tv staat de optie Home Theater-bediening, die zorgt dat je Sony av receiver gekoppeld wordt met je Sony tv, zodat je slechts 1 afstandbediening hoeft te gebruiken, fijn lijkt me dat. Als ik het nu probeer gebeurt er uiteraard niets, omdat ik een ander merk receiver heb. Maar er wordt wel een scherm getoond met de modellen die compatible zijn. Daar zie ik tussen staan de: 1020, 1030, 1040, 1050 en 1060. Maar niet de 1070. De tv draait Android 6.0.1 up to date.

 

Weet iemand hier of de 1070 ook compatible is ondanks dat hij er niet tussen staat? Ik las dat de 1060 en de 1070 nagenoeg dezelfde reveicers zijn, maar ik zou toch wat meer zekerheid willen hebben voordat ik er een aanschaf. Zeker omdat mijn huidige Harman Kardon AVR 171s doorverkocht moet worden doordat er HDCP 1.4 op zit in plaats van de benodigde 2.2 voor mijn PS4 Pro en de nieuwe laptop volgende maand (kaby lake / h265 / over hdmi). Vette misser want ik heb hem pas een halfjaar, dus ik hoop dat er hier iemand is die wat meer weet. Alles over ARC was niet de bedoeling van de nieuwe setup.

 

En zo te zien gaat de 1060 langzaam uit de schappen dus misschien kan ik binnenkort niet eens om de 1070 heen, of valt dat wel mee?

 

Groet Rene

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

De X8305 verbinden d.m.v. een HDMI kabel met de 1070 en de Bravia Sync gebruiken is de oplossing voor je.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!